اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل:

پروژه‎های نیمه‎کاره اردل همچنان بلاتکلیف است

پروژه‎های نیمه‎کاره اردل همچنان بلاتکلیف است
امام جمعه شهر اردل گفت:بلا تکلیفی پروژه جاده گورمیزه و فاضلاب شهر اردل ما را خسته کرد لذا از مسئولین خواستاریم برای تکمیل این پروژه ها اقدام اساسی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی در خطبه‌های نماز عید فطرشهرستان اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی گفت: باید خداوندی را که رحمتش به هیچ وجه تمام نشده و نعمتش پایانی ندارد، ستایش کرده و شکرگزار نعمات و رحماتش باشیم.

بهرامی با بیان اینکه عید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان‌هاست، اضافه کرد: عید فطر، روز بازگشت به فطرت نخستین و روز حساب و کتاب است، با توجه روایتی از حضرت علی(ع) هر روز که معصیت خدا در آن نباشد، آن روز عید است؛ از این رو در طول سال نیز هر روزی که گناه نکنیم آن روز برایمان عید خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز, .,
,
, .,

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگر خطبه های نماز عید فطر با اشاره سخنرانی مقام معظم رهبری در سی‌امین سالگرد ارتحال امام راحل که فرمودند:"مقاومت موجب عقب نشینی دشمن می شود برخلاف تسلیم وقتی که دشمن به شما زور می گوید و شما یک قدم عقب بروید او بدون تردید یک قدم جلو می آید تنها را هم ایستادگی است ایستادگی در برابر زور گویی و باج گیری دشمن راه پیشگری از جلو آمدن اوست" افزود: اگر تنها راه آمریکا مذاکره است تنها راه ملت شریف ایران هم مقاومت و ایستادگی است.

,

خطیب جمعه اردل بیان کرد:گزینه‌هایی که ملت ما در برابر آمریکا و تمام دشمنان دارد، مقاومت و ایستادگی است و این کاری است که ملت ما انتخاب کرده و ۴۰ سال نیز همین روال را طی کرده و هر کجا ذره‌ای پا عقب کشیده و در برابر دشمن کوتاه آمده، دشمن گستاخ و زیاده‌خواه شده است.

, .,

بهرامی در ادامه ضمن گلایه از مسئولین به دلیل نیمه کار رها شدن پروژه های شهرستان اردل افزود: بلا تکلیفی پروژه جاده گورمیزه و فاضلاب شهر اردل ما را خسته کرد از مسئولین خواستاریم برای تکمیل این پروژه ها اقدام اساسی انجام دهند.

,

وی همچنین از اعضای محترم شورای شهر و مسئولین شهری خواستند که هر چه زودتر شهردار جدید شهر اردل را انتخاب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه