اخبار داغ

قیام ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب ۵۷ بود

قیام ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب ۵۷ بود
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد حوادث خرداد سال ۱۳۴۲ و قیام مردم در دفاع از امام راحل را سرآغاز انقلاب 57 عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نماز عید فطر بجنورد اظهار کرد: دستگیری امام راحل در ۱۵ خرداد و اعتراض مردم در شهرهای مختلف به بویژه ورامین در حقیقت نقطه سرآغازین وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  عصر اترک, ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نماز عید فطر بجنورد اظهار کرد: دستگیری امام راحل در ۱۵ خرداد و اعتراض مردم در شهرهای مختلف به بویژه ورامین در حقیقت نقطه سرآغازین وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شد.,

وی گفت: امام راحل پس از ۱۵ سال از این واقعه توانست آرمان‌های دین را در نظام جمهوری اسلامی پیاده کند و نگذاشت انقلاب به سرنوشت مشروطیت دچار شود.

, .,

وی افزود: پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، نظام اسلامی همچنان با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در جهان می‌درخشد و در این ۳۰ سال کشور مقتدر از هر زمان دیگر شده است.

, .,

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشار به اینکه امسال، سال حساسی برای نظام است گفت: به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

, .,

وی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از ابتدای تا انتهایش عید بود زیرا روزهای مبارکی بوده و بنا بر روایات ائمه اطهار، آن روزی که گناه نشود عید است.

, .,

وی عید سعید فطر را بازگشت به فطرت‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: ایستادگی در ماه رمضان برابر وسوسه‌های شیطان و عمل به دستور خداوند یعنی پاسخ به فطرت توسط مؤمنین انجام‌شده است.

,

به گزارش عصر اترک نماز عید سعید فطر در ۲۵ نقطه از خراسان شمالی به‌صورت محوری و همزمان با این روز اقامه شد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه