اخبار داغ

به امامت حجت‌الاسلام دلبری؛

نماز عید سعید فطر در گالیکش اقامه شد +تصاویر

نماز عید سعید فطر در گالیکش اقامه شد +تصاویر
صبح امروز، نماز عید سعید فطر در شهر گالیکش اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ نماز عید سعید فطر صبح امروز به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «محمد دلبری» امام‌جمعه شهرستان گالیکش در خیابان امام خمینی این شهر اقامه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,
 
,
امام‌جمعه گالیکش این مراسم گفت: عید سعید فطر موردعنایت اولیا الهی قرار دارد و در این روز است که از خدای خود تقدیر و تشکر می‌کنند به خاطر پاداش عظیمی که از خدا دریافت می‌کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام سید محمد دلبری افزود: روز عید فطر روز بازگشت به فطر اولیه خودمان است چون تمام گناهان ما بخشیده می‌شود، روز وحدت جهان اسلام، حل مشکلات اقتصادی فقرا و نیازمندان است با پرداخت فطریه که شرط قبولی روز و نماز عید است.
,
 
,
وی گفت: روز عید فطر روز مهدی موعود (عج) است که در انتظار آن حضرت نشسته و می‌نشینیم.
,
 
,
امام‌جمعه گالیکش با اشاره به قیام 15 خردادماه سال 42 گفت: قیام 15 خردادماه تمام برنامه‌های استعمارگرانه آمریکا را درهم شکست.
,
 
,
حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به اینکه در 30 سالگی ارتحال ملکوتی امام (ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی امر مسلمین جهان قرار داریم گفت: با نگاهی به اصول و خط آن حضرت می‌بینیم سیاست امام سیاست داخلی و تکیه به رأی مردم، اتحاد و یکپارچگی ملت، کار و تلاش همگانی برای پیشرفت ملت، برادری با ملت‌های مسلمان، مبارزه با صهیونیست برای آزادی قدس شریف، اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، طرفداری جدی در حمایت از محرومان و مستضعفان، مخالفت با قلدران و مستکبران، استقلال کشور و... استوار است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: طی 40 سال گذشته همه دولت‌ها و مسئولین در کشور زحمت کشیدند؛ در برخی از موارد پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در برخی بخش‌ها مشکلاتی هم داشتیم مانند مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری، گرانی، بی‌ثباتی قیمت‌ها؛ مسئولین به فکر راه چاره‌ای برای برطرف کردن طرفداری‌های اقتصادی مردم باشند.
,
 
,
حجت‌الاسلام دلبری در پایان خطاب به مسئولین تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات باید نگاهمان به درون کشور باشد نه خارج است کشور.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه