اخبار داغ

استاد دانشگاه پردیس تهران:

مقاومت تنها راه پیروزی در برابر دشمن زیادی خواه است/ اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز پشیمانی به همراه ندارد

مقاومت تنها راه پیروزی در برابر دشمن زیادی خواه است/ اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز پشیمانی به همراه ندارد
یکی از اساتید دانشگاه پردیس تهران گفت: امروز باید با الگوگیری از امام خمینی (ره) که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نخستین معلم مقاومت بودند؛ در برابر دشمن زیادی خواه مقاومت نمود تا به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی امانی حقوقدان و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در طول 4 دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد ، دشمنان ما بارها دشمنی خود را نشان داده اند و ثابت نموده اند که به دنبال به دست اوردن منافع از دست رفته خود در منطقه هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با اشاره به تحولات منطقه و قدرت محور مقاومت افزود: رژیم آل سعود خود را سرسپرده استکبار جهانی نموده است و با تسلیم شدن در برابر دشمن به یک گاو شیرده تبدیل شدهخ است در حالی که محور مقاومت و حزب الله لبنان با ایستادگی در برابر دشمن و با الگوگیری از تفکر انقلاب اسلامی به خار چشم دشمن تبدیل شده است و معادلات انان را برهم زده است.

,

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: امروز تنها نسخه شفا بخش پیروزی در برابر این دشمن زیادی خواه ایستادگی و مقاومت است که راه آزادی و استقامت را به تصویر خواهد کشید .

,

وی ادامه داد: باید با الگوگیری از امام خمینی (ره) که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نخستین معلم مقاومت بودند؛ در برابر دشمن زیادی خواه مقاومت نمود تا به پیروزی رسید.

,

به گفته امانی نباید اجازه داد تحریم اقتصادی دشمن مانع از رشد و پیشرفت جامعه و نیز شکوفایی استعداد ها باشد .

,

وی افزود: امروز باید با بکارگیری ظرفیت های داخلی و با تکیه بر منابع داخلی کشور به دنبال رشد اقتصادی کشور و رفاه مردم باشیم .

,

این کارشناس سیاسی ادامه داد: تجربه نشان داده است که اعتماد به آمریکا و استکبار جز نابودی چیزی به همراه نداشته است و در طرف مقابل تکیه بر توانمندی های داخلی موجب پیشرفت و تعالی جامعه شده است.

,

وی با بیان تبعات تسلیم شدن در برابر دشمن افزود: همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد دشمن ما دشمنی زیادی خواه است.

,

امانی ادامه داد: تسلیم شدن در برابر دشمن موجب گستاخی بیش از پیش دشمن خواهد بود که نتیجه آن تحمیل خواسته های انان است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی به توافقنامه برجام اشاره نمود و گفت: همه دیدیم که پس از انعقاد توافقنامه برجام دشمن به دنبال این بود تا برجام های بعدی را نیز بر ما تحمیل کند و این نشان از زیادی خواهی و دشمنی دشمنان دارد .

,

وی در پایان با تاکید دوباره بر مقاومت در برابر دشمنان افزود: مقاومت در برابر دشمن نه تنها موجب ناامیدی دشمن خواهد بود بلکه نابودی رژیم صهیونیستی را نیز نزدیک تر خواهد ساخت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه