اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت 15 خرداد مطرح شد

استقامت، پایداری و مقاومت، تنها راه تداوم راه شهدا است

استقامت، پایداری و مقاومت، تنها راه تداوم راه شهدا است
مراسم گرامیداشت 15 خرداد به همراه یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مهدیه این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت 15 خرداد به همراه  یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام ولی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سبلان‌ما,

استقامت، پایداری و مقاومت، تنها راه تداوم راه شهدا

, استقامت، پایداری و مقاومت، تنها راه تداوم راه شهدا,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند،گفت: حضور در محضر خانواده های شهدا هر لحظه اش عبادت است چراکه شهدا برای حفاظت از دین خدا مجاهدت کردند.

,

وی در ادامه سخنان خود به آیات و روایات برجای مانده از ائمه معصومین اشاره کرد وگفت: طبق این روایات هرکس رضایت خانواده شهدا را بدست آورد در واقع رضایت خداند معال را جلب کرده است.

,

نظرپور با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون و مدیون شدا است، گفت: امروز همه کارهای خیری که در کشو انجام می شوداز فعالیت های فرهنگی گرفته تا اقتصادی حتی خودکفایی ها مدیون خون شهدا است و اولین ثواب اعمال نیز به امام و شهدا می رسد.

,

وی در ادامه سخنان خود به تبین قیام 15 خرداد پرداخت وگفت:شهدای 15 خرداد برای اسلام قیام کردند به همین خاطر در تاریخ ایران ماندگار هستند.

,

نظر پور به تشریح ارکان قیام 15 خرداد پرداخت و گفت: قیام 15 خرداد در عصر عاشورا اتفاق افتاد و از لحاظ اینکه در مسجد فیضیه به وقوع پیوست و رهبر آن نیز از  فرزندان رسول خدا بود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

وی با اشاره به خطبه های امام علی(ع) 3 برهه تاریخی پیش از اسلام و بعد از اسلام را یادآور شد و گفت: حضرت ابراهیم(ع) با قیام خود و شکست بت ها، برای ملت و پیروان خود اقتدار و آبرو آورد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، سرمایه های معنوی را بهترین تکیه گاه برا انسان ها برشمرد وگفت: برخی فرزندان پیامبران با قدم نگذاشتن در راه انبیاء مرتکب دو اشتباه و گناه بزرگ شدند که علاوه بر تباهی خود عزت و اقدار قم خود را نیز به خطر انداختند.

,

ترک دین و پراکندگی دو اشتباه سرنوشت انسان

, ترک دین و پراکندگی دو اشتباه سرنوشت انسان,

وی افزود: ترک دین و پراکندگی دو اشتباه و گناهی است که سرنوشت انسان و قومی را به تباهی می کشاند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قیام حضرت رسول اکرم(ص) را یادآور شد وگفت: پیامبر اکرم با قیام خود عزت را به جامعه آن دوران برگرداند.

,

نظرپور در ادمه سخنان خود به وقایع تاریخی پیش از انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: میرزای شیرازی با فتوای تاریخی خود، استعمال تنباکو را در حکم محاربه با امام زمان عنوان کرد و با اینکار خود موجب عزت مسلمانان شد.

,

وی با بیان اینکه جامعه ایران در سال 1320 به ذلت افتاد گفت: رضاخان ملعون در آن دوران با پشتیبانی استکبار به قدرت رسید  و عرصه را بر مسلمانان تنگ کرد و چون ملت حرکت نکرد، غضب الهی شامل حال آنها شد.

,

این مبلغ اسلامی دوران انقلاب اسلامی را یاداور شد وگفت: امام خمینی(ره) برای کسب رضایت خداوند متعال و احیای دین اسلام در جهان قیام کرد و مسلمانان نیز اطرفش گردهم آمدند و باعث عزت و اقتدار کشور در جهان شدند.

,

وی با بیان اینکه راه عزت ما، امروز در تبعیت از امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی می گذرد، گفت:  همه وظیفه دارند تا از این ارمغان بزرگ حراست کنند.

,

نظرپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت امام و شهدا برای ما است، گفت: کم کاری در میادین اسلام و انقلاب، خیانت به شهدا است چراکه این جوانان با اهدای خون خود، انقلاب اسلامی را تا به این مرحله رساندند.

,

وی تصریح کرد: استقامت، پایداری و مقاومت در برابر تهاجمات دشمنان تنها راه تداوم راه شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه