اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

منطق مقاومت ایستادگی در مقابل دشمن است/ تسلیم در مقابل مستکبر مرگ تدریجی بدنبال دارد

منطق مقاومت ایستادگی در مقابل دشمن است/ تسلیم در مقابل مستکبر مرگ تدریجی بدنبال دارد
کارشناس مسائل سیاسی، منطق مقاومت را ایستادگی در برابر دشمن دانست و گفت: امروزه جبهه مقاومت با منطق« ما می توانیم » بسیار قوی شده و با اقتدار هوشمندانه دشمنان را ترسانده و حتی در برخی مواقع ابتکار عمل را در دست می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم السادات افشین فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: اقتدار و ابتکار ارزشهای رو به تزاید مقاومت است بطوری که امروز تمام دنیا نیروی مقاومت در لبنان،سوریه و عراق را می شناسد و به آن احترام می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اعظم السادات افشین فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک, ، اظهار کرد: اقتدار و ابتکار ارزشهای رو به تزاید مقاومت است بطوری که امروز تمام دنیا نیروی مقاومت در لبنان،سوریه و عراق را می شناسد و به آن احترام می گذارند.,

وی عاقبت تسلیم در برابر دشمنان را ذلت و خواری در مقابل قدرتمندان عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ کشورهایی همچون افغانستان ویا مصر با وجود تمدنی کهن و بی نظیر هرگاه در برابر دشمن تسلیم شده محکمتر بر سرش کوبیده اند.

,

این استاد تاریخ تصریح کرد: هر ملتی که مقاومت کرده،قویتر شده،اگرچه سختی ها و مصائب زیادی هم تحمیلش کرده اند ،ولی قدرتش بیشتر شده و در دنیا عزیز تر شده،مثل حزب الله لبنان،یا مردم عراق.

,

افشین فر با اشاره به نتیجه تمرکز بر مذاکره با دشمن گفت: نتیجه مذاکره با دشمن نادیده گرفتن ظرفیت های بسیار بالای کشور است.

,

وی تصریح کرد: در مذاکرات برای اینکه طرف مقابل به قبایش بر نخورد محتاطانه عمل شد و قاطعیت لازم نشان داده نشد و طرف مقابل هم نقاط ضعف تیم مذاکره و دولت حاضر را خوب شناسایی کردند و با کمک کارشناسان خبره در برجام امتیازات بزرگ گرفتند و حقوق ناچیزی هم برای ایران پذیرفتند ولی همان ها را نیز متعهد نشدند.

,

وی تاکید کرد: مذاکره با دشمن در شرایط مناسب از موضع قدرت،هوشمندانه،و مقتدرانه ، اشکالی ندارد،ولی دولت روحانی ملتمسانه سراغ غربی ها رفت ،آن هم نه برای حل مشکلات مردم بلکه برای پیشگیری از شکست در انتخابات ۹۶.

,

این کارشناس مسادل سیاسی ادامه داد: مذاکره کننده ها باید آینده کشور و ملت را در نظر می گرفتند ، نه آینده حزب و جناح خودشان را اما متأسفانه به کار و تولید اهمیت ندادند و از برجام کعبه آمال ساختند.

,

افشین فر ادامه داد: روحانی فقط یک برگ برای بازی آورده بود آن هم« موفقیت در مذاکرات  به هر قیمتی با غربی ها» و همین اشتباه استراتژیک تیم وی بود.

,

وی با بیان اینکه فشارهای سیاسی و اقتصادی ،فقط نیروهای مقاومت را با انگیزه تر و مقاومتر کرده است، گفت: امروز نیروهای مقاومت متحدتر شده اند و باتکیه بر اسلام آرمان هایشان حقیقی تر و دست یافتنی تر شده است.

,

وی افزود: در سایه فشارهای دشمن ،مقاومت مبتکرتر و خلاق تر شده و استقلال بیشتری پیدا کرده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی، تسلیم در مقابل ظالم مستکبر را مرگ تدریجی خواند و اظهار کرد: تمام دشمنی ها برای به ذلالت کشاندن ماست برای همین باید مقاومت کنیم .

,

افشین فر گفت: اگر تسلیم شویم نان بخور و نمیر می دهند و چماقشان بر سرمان خواهد بود تا صدایمان در نیاید ،تا امنیت منافعشان در ایران تأمین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه