اخبار داغ

معاون استاندار مازندران اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده سیل از دوشنبه هفته آینده

پرداخت تسهیلات بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده سیل از دوشنبه هفته آینده
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: کشاورزان خسارت دیده در حوادث سیل اخیر از دوشنبه هفته آینده به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات بلاعوض معرفی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، مهدی رازجویان صبح امروز در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: کشاورزان خسارت دیده در حوادث سیل اخیر از دوشنبه هفته آینده به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات بلاعوض معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی تصریح کرد: قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با هدف بازسازی و ترمیم هرچه زودتر نقاط آسیب دیده تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران افزود: بررسی امورات مربوط به نقاط آسیب دیده از سیل از لحاظ زیرساختی و ساخت و ساز مناطق مسکونی و همچنین بخش کشاورزی در این قرارگاه انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: بخشی از تعمیرات و روند بازسازی در شهرستان سیمرغ به عنوان نخستین شهر آسیب دیده از سیل اخیر در استان تا پایان خرداد به پایان می رسد و تلاش میشود بازسازی کامل تا پایان شهریور به سرانجام برسد.

رازجویان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات بلاعوض، معیشتی، احداثی و تعمیری به سیل زدگان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث سیل اخیر به واحدهای مسکونی و باغات استان خسارت فراوانی وارد شده و شهرهای، ساری، سوادکوه، سیمرغ، نکا و بهشهر در سیل دچار خسارت شدند،حدود هزار و 700 میلیارد تومان خسارت برآورد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در برخی از مناطق سیل‌زده ساخت واحدهای مسکونی به نازک‌کاری رسیده است، گفت: پرداخت ۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان حوادث اخیر تا به امروز اجرایی شده است و با هماهنگی بنیاد مسکن و منابع طبیعی زمین رایگان برای مالکان خانه‌های تخریب شده سیل درنظر گرفته می‌ شود

رازجویان گفت: عدم برخورداری از توسعه زیرساخت ها در حوادث سیل اخیر خسارت فراوانی به بعضی از نقاط استان و بویژه برخی از نقاط شهرستان سیمرغ وارد کرده است لذا با توجه به اینکه کانون سیل در شهرستان سیمرغ بوده است می بایست گفت روند بازسازی در شهرستان سیمرغ رو به پیشرفت می باشد و اقدامات خوبی در حال رقم خوردن است به طوریکه باید گفت روال بازسازی از شرایط مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه