اخبار داغ

امام جمعه موقت بندرعباس:

مقاومت، قوی‌ترین موشک در برابر دشمن است

مقاومت، قوی‌ترین موشک در برابر دشمن است
فروزان نژاد با تاکید بر اینکه مقاومت، قوی ترین موشک در برابر دشمن است، اظهار کرد: استکبار جهانی با استفاده از تحریم و فشارهای اقتصادی می خواهد جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهد؛ اما ملت ایران با مقاومتشان تمام نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد، امام جمعه موقت بندرعباس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه ای(مدظله العالی) اظهار کرد: فرمایشات رهبری در مورد مقاوت بسیار زیبا، روشن و بدون ابهام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده کسانی که در برابر مشرکین، کفار و استکبار مقاوت کنند خداوند زمین و زمان را به کمکشان می فرستد.

,

فروزان نژاد با بیان اینکه در 40 سال اخیر مقاوت ملت ایران در عرصه های مختلف باعث پیشرفت آن شده است، گفت: با وجود اینکه بعد از انقلاب تاکنون فتنه های مختلف، جنگ دفاع مقدس، تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران صورت گرفته اما استقامت ملت ایران باعث پیروزی آن در میدان های مختلف شده است.

,

وی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس که دشمن مجهز به پیشترفته ترین سلاح های جنگی بود، با مقاومت ملت ایران نتوانست ذره ای از خاک ایران را تسخیر کند.

,

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اینکه ملت های مختلف مقاومت را از ملت ایران فرا گرفته اند، بیان کرد: مردم یمن امروز با مقاومت در برابر آل سعود باعث شکست آنها خواهد شد و این روحیه دشمن را به زمین می زند.

,

فروزان نژاد با تاکید بر اینکه مقاومت، قوی ترین موشک در برابر دشمن است، اظهار کرد: استکبار جهانی با استفاده از تحریم و فشارهای اقتصادی می خواهد جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهد اما ملت ایران با مقاومتشان تمام نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه حضور باشکوه ملت ایران در روز جهانی قدس پاسخ قاطعی برای یاوه گویان جهان بود، عنوان کرد: آمریکا و هم پیمانانش با اهرم های مختلف می خواهند ملت را از نظام و انقلاب دل سرد کنند؛ اما ایرانی ها همیشه و در همه جا گوش به فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) بوده و با استفاده از رهنمودهای ایشان در عرصه های مختلف مقاوت می کنند؛ زیرا همان گونه که خداوند در قرآن آورده پیروزی نهایی برای مقاوت کنندگان در برابر ظلم هاست.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه