اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

انقلاب کشورهای اسلامی برگرفته از دکترین مقاومت امام خمینی (ره) است/ دولت با ایستادگی نقشه های دشمنان را خنثی کنند

انقلاب کشورهای اسلامی برگرفته از دکترین مقاومت امام خمینی (ره) است/ دولت با ایستادگی نقشه های دشمنان را خنثی کنند
امام جمعه اهل سنت بندر چارک گفت: ملت ایران درطول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، با وجود همه درد منشی ها، ترفند ها، جنگ تحمیلی، ترورها و تحریم های اقتصادی از گذشته تا به امروز داشته همچون گذشته پایبند به آرمان های خود چون استقلال و ازادی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندر چارک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز مقاومت را اصل اساسی هر انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن چیزی که از ما و ملت ایران دیده،مقاومت و ایستادگی در برابر نقشه های شوم آنان بوده؛ لذا ملت ایران درطول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، با وجود همه درد منشی ها، ترفند ها، جنگ تحمیلی،ترورها و تحریم های اقتصادی همچون گذشته پایبند به آرمان های خود چون استقلال و آزادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه استقامت امروز ما درسی برای آیندگان است، عنوان کرد: آینده متعلق به ملت ایران است و اگر ایستادگی در کشور نباشد آینده ی فرزندانمان مانند دوران پهلوی و گذشته متعلق به غرب و استکبار جهانی است.

,

راهبر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز رحلت امام خمینی (ره) پیرامون مقاومت تاکید کرد: مقاومتی که در کلام و زندگی امام بزرگوار بود باید امروز درسی برای مسئولان کشور باشد و صحبت های رهبری نشان دهنده ی آن است که اگر ما با تکیه بر قدرت و توان داخلی در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیش رویم دیگر نیازی به حمایت از سوی غرب نداریم.

,

وی تصریح کرد: امروزه  بسیاری از کشورها، آمریکا برای آنها تصمیم می گیرد که چگونه مملکت خودشان را اداره کنند این در حالیست که ما با حفظ استقلال خود اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهیم داد؛ زیرا استقامت و مقاومت یکی از اصول اساسی هر انقلاب به شمار می رود و باید با برخورداری از روش های صحیح در مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی کرد.

,

انقلاب کشورهای اسلامی برگرفته از دکترین مقاومت امام خمینی (ره)

, انقلاب کشورهای اسلامی برگرفته از دکترین مقاومت امام خمینی (ره),

امام جمعه اهل سنت بندر چارک استقامت و ایستادگی انقلاب اسلامی را نشات گرفته از دکترینگ مقاومت امام (ره) دانست و خاطر نشان کزد: ما امروزتوانستیم استقلال و مقاومتی که در کلام و زندگی  امام خمینی(ره) بود را با بصیرت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مرزهای سوریه، لبنان،  فلسطین، عراق و یمن صادر کنیم  از این رو موجب شد که درس استقامت نه برای ملت ایران بلکه برای بسیاری از کشورها حائز اهمیت باشد.

,

راهبر با یادآوری مشکلات موجود در کشور تاکید کرد: مشکلات در کشور را قبول داریم لذا هوشیاری مسئولان را می طلبد که با برنامه ریزی صحیح و ایستادگی نقشه های دشمنان را خنثی سازند و تورم و گرانی را در مسیر درست قرار دهند.

,

وی در ادامه ضمن اشاره به سرنوشت کشورهای تسلیم شده در برابر دشمنان افزود: کشورها و حاکمانی که در برابر ظلم سر تعظیم فرود آوردند و سر سپرده ی استعمار و استثمار کشورهای غربی شدند سرنوشتی فلاکت بار و سیاهی داشتند چرا که با واژه مقاومت بیگانه بودند و در جامعه ای که استقامت و ایستادگی نباشد آن جامعه دچار نابودی می شود.

,

مداکره با آمریکا کاری بیهوده است

, مداکره با آمریکا کاری بیهوده است,

عالم اهل سنت استان هرمزگان بیان کرد: تاریخ نشان داد که در دوران گذشته، حاکمان سلطنت طلب نتوانستند بعد ها به استقلال دست پیدا کنند و این نتیجه ی سرسپردگی و خوش بین بودن به غرب و گفتمان با آنهاست که یقینا نابودی در آینده در انتظار شان است.

,

راهبر با بی نتیجه دانستن مذاکره با آمریکا خاطر نشان کرد: اسلام اهل گفتمان، شنیدن نظرات و نقدهاست اما مذاکره برای بدست آوردن منافع از طرف مقابل هیچ گاه به آن اشاره نشده است؛ تاریخ نشان داده که مذاکره کردن با دشمن از جمله غرب بی نتیجه است چون آنها با خیانت و دو رویی  به دنبال منافع یک طرفه خود هستند مسئله برجام گواهی بر این ادعاست چرا که با وجود پایبندی ایران در تمام معاهدات وقتی دیدند منافعشان از سوی ایران تامین نمی شوند با تحریک کشورهای هم پیمان خود از مذاکره با ایران دست کشیدند.

,

وی در پایان تصریح کرد: امروز هم‌ شرایط جبهه ی مقاومت با وجود تمام  وعده های پوچ از جانب بسیاری از کشورهای که برای حمایت از آنها برخواستند و دام هایی که انداختند که آنها را از مسیر اصلی خود بازگردانند شرایط بسیاری مطلوبی است و هم  شرایط کشورهای که به اصل مقاومت در حال پیوستن هستند لذا می دانند که اگر مقاومت در کشورشان صورت نگیرد استقلال و عزت و کرامت کشور دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه