اخبار داغ

امام جمعه آشخانه:

اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت است/ مسئولان دعواهای جناحی را کنار گذاشته به اقتصاد رسیدگی کنند

اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت است/ مسئولان دعواهای جناحی را کنار گذاشته به اقتصاد رسیدگی کنند
امام جمعه آشخانه گفت: اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت است و دشمن در صدد است با وسوسه، تردیدافکنی و القا بی فایدگی تفکر مقاومت، این سلاح را از دست ملت ایران خارج کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کلام امام صادق(ع) در وصف شیعیان واقعی اظهار کرد:  شیعیان واقعی را در کلام امام صادق(ع)؛ اهل تقوا و هدایت، خیر و نیکی، اهل ایمان و نیز اهل پیروزی و موفقیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک، , حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کلام امام صادق(ع) در وصف شیعیان واقعی اظهار کرد:  شیعیان واقعی را در کلام امام صادق(ع)؛ اهل تقوا و هدایت، خیر و نیکی، اهل ایمان و نیز اهل پیروزی و موفقیت هستند.,

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به گرم بودن مجالس ذکر دعا و مناجات، جلسات مذهبی و تبیین معارف اسلامی توسط گویندگان و وعاظ در ماه رمضان امسال، خاطرنشان کرد: توسل و تضرع به درگاه خداوند زمینه ساز رحمت و هدایت الهی بوده و انسان باید این حالت دعا و نیایش در خود را قدر بداند.

,

امام جمعه آشخانه، در ادامه از تمامی دستگاه های خدمت رسان از قبیل، نیروهای نظامی، بسیج، هلال احمر و نیز شهرداری برای ارائه خدمات امدادی در جریان سیل اخیر در شهر آشخانه تقدیر و تشکر کرد.

,

احمدزاده با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: سی سال است که دشمن و برخی افراد غفلت زده در داخل کشور تلاش های زیادی را برای کم رنگ کردن یاد و نام امام (ره) انجام داده تا اصول، تفکر، راه و روش این عالم وارسته در اداره کردن کشور نادیده گرفته بشود.

,

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم جمهوری اسلامی در راهپیمایی های کشور گفت: امروزه شاهدیم که این تلاش دشمنان نتیجه عکس داده و نه تنها ارادت ملت به امام(ره) کم نشده بلکه امتداد بیشتری نیز پیدا کرده است.

,

امام جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: چهل سال از اعلام امام خمینی(ره) برای برگزاری راهپیمایی روز قدس می گذرد و ما امروز شاهدیم که در بیش از 100 کشور جهان، مردم در روز قدس به نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت می کنند.

,

وی با بیان اینکه رمز مشترک کشورهای غرب آسیا در برابر دشمن اسلام، مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل مخالفت امریکا با جمهوری اسلامی، اصرار وزیدن به تفکر مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است.

,

احمدزاده با اشاره به اینکه صحیح ترین راه در برخورد با دشمنان، مقاومت است و امروز جبهه مقاومت در منطقه قوی تر از گذشته و بر همگان روشن است که شکست های پی در پی دشمن در لبنان، عراق، سوریه و فلسطین، حاصل تفکر مقاومت است.

,

وی ادامه داد: مقاومت در برابر ظلم دارای پشتوانه عقلانی، منطقی، علمی و دینی است و هر ملتی که با زورگویی، تهدید و تحمیل مواجه شود باید در مقابل آن بایستد، چرا که منطق مقاومت؛ دفاع از شرف، انسانیت و هویت هر ملت را شامل می شود.

,

احمدزاده افزود: تسلیم شدن در برابر دشمن موجب پیشروی او خواهد شد و مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی و باج خواهی دشمن موجب عقب نشینی دشمن خواهد شد، پس تنها راه پیروزی، مقاومت خواهد بود.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به اینکه هزینه مقاومت و ایستادگی، به مراتب کمتر از هزینه تسلیم شدن است، تصریح کرد: از بارزترین نمونه های پرداخت هزینه تسلیم شدن، سرگذشت رژیم پهلوی و تحقیر شدن های پی در پی در برابر زورگویان جهان و حکام سعودی است که عاقبت آمریکا به آنها لقب گاو شیرده را می دهد.

,

وی اظهار کرد: بارها در قرآن کریم و نیز روایات به پیروزی جبهه حق و مقاومت تاکید شده است.

,

وی ادامه داد: بر خلاف تفکر غلطی که بعضی از شیفتگان غرب مطرح کرده و مقاومت در برابر گردن کلفت های دنیا را راه چاره نمی دانند، خاطرنشان کرد: بر اساس مبنای مقاومت بود که نهضت اسلامی به پیروزی رسید و بعد از پیروزی انقلاب نیز موجب استمرار حرکت موفقیت آمیز شده است.

,

احمدزاده تاکید کرد: اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت است و دشمن در صدد است با وسوسه، تردیدافکنی و القا بی فایدگی تفکر مقاومت، این سلاح را از دست ملت ایران خارج کند، لذا باید از هجمه دشمن به تفکر مقاومت، صیانت کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب مسئله اصلی کشور، مبارزه با طاغوت بوده و بعد از پیروزی در برهه ای مسئله تثبیت انقلاب، و سپس جنگ تحمیلی اهمیت پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله کنونی در تاریخ جمهوری اسلامی، اقتصاد است پس باید مسئولان با همبستگی ملی و کنار گذاشتن دعواهای سیاسی و جناحی، بر روی مسئله اقتصاد متمرکز شده و توجه به رونق تولید، ارزش پول ملی، بهبود فضای کسب و کار، جدا کردن بودجه و اقتصاد کشور از خام‌فروشی نفت، تبدیل دخالت دولت در اقتصاد به هدایت و نظارت دولت و بریدن دست مفسدان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.

,

احمدزاده در پایان با بیان اینکه نظارت جدی بر فعالیت بازار وجود ندارد، تاکید کرد: مسئولان و دستگاه های نظارتی باید در نحوه ارائه محصولات با کیفیت و نیز قیمت گذاری در بازار و مراکز تولیدی نظارت بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه