اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

امروز عهد قاجار نیست که یک ناو امریکا ما را بترساند/ تحریم‌ها بهانه‌ای است برای کشاندن ایران به مذاکره

امروز عهد قاجار نیست که یک ناو امریکا ما را بترساند/ تحریم‌ها بهانه‌ای است برای کشاندن ایران به مذاکره
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت، گفت: جبهه مقاومت شکل گیری تمدن نوین اسلامی را محقق کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی امیری نژاد در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به ابعاد مقاومت از صدر اسلام تا کنون اظهار کرد: همیشه جبهه باطل چهار اقدام اساسی و راهبردی را برای نابودی جبهه حق به کار برده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: جبهه باطل همواره در چهار موضوع تخریب، تحریف، تضعیف و تعطیلی جبهه حق کار کرده است و این راهبرد همواره در تمامی دروه‌ها وجود داشته است.

,

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: انقلاب اسلامی پرتویی از انقلاب عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است و مقاومت از مهمترین مبانی آن است که باید به آن توجه داشت.

,

امیری نژاد یادآور شد: گاهی برخی مسئولین و نخبگان سیاسی بحث مذاکره امام حسین(ع) با شمر را مطرح می‌کنند، در حالی که مذاکره امام حسین(ع) از موضع قدرت بود و از موضع ضعف نبود.

,

وی بیان کرد: پیش از پرداختن به جبهه مقاومت نیز باید تمدن نوین اسلامی را شکل می‌دادیم که لبنان، سوریه، عراق و بحرین جزو آن بود؛ و با وجود اینکه یک چشم انداز ۴۰ساله برای این حرکت در نظر گرفته شده بود اما خوشبختانه در چهار سال این اتفاق افتاد.

,

این استاد دانشگاه ادامه داد: امریکا داعش را شکل داد تا جبهه مقاومت را تضعیف کند اما ما در سوریه و عراق و همچنین در لبنان و بحرین حضور مقتدرانه داشتیم و قدم‌های مستحکمی برداشتیم.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده شاهد بودیم که زمان ۴۰ساله برای ایجاد تمدن نوین اسلامی به ۴ سال رسید و ما موفق شدیم؛ و این تمدن همچنان در حال شکل گرفتن است.

,

وی تصریح کرد: دغدغه امریکا و جبهه استکبار به ویژه صهیونیست‌ها در این موضوع است که تشکیل این تمدن نوین اسلامی به تعویق بیفتد و هدف اصلی آنهاست.

,

امیری نژاد تشریح کرد: آنچه درمورد جبهه مقاومت باید گفت این است که سید مقاومت سید حسن نصرالله است و رهبر این مقاومت مقام معظم رهبری و فرمانده نظامی این جبهه نیز سردار سلیمانی است.

,

جبهه مقاومت زنده، پویا و پیش رونده است

, جبهه مقاومت زنده، پویا و پیش رونده است,

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: ما توانستیم در بحث سوریه و عراق تمامی جبهه‌ها مقاومت را به میدان بیاوریم که امروز این جبهه از لشگر فاطمیون، حیدریون، زینبیون و حشدالشعبی و حتی جریان شیخ زکزکی در آفریقا تشکیل شده است.

,

وی تاکید کرد: امروز هر جا که استکبار پا می‌گذارد نیز جبهه مقاومت مقتدرانه در آنجا حضور دارد و به آن اجازه عرض اندام نمی‌دهد و هر تحرکی از طرف استکبار را در نطفه خفه می‌کند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: زمانی که پایتختی قدس از سوی امریکا اعلام شد حتی وزیر دفاع مالزی هم برای دفاع از قدس شریف اعلام آمادگی کرد و این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت زنده، پویا و پیش رونده است.

,

امیری نژاد افزود: هر جا مقاومت بوده نیز استکبار عقب نشینی کرده است و هر جا که سازش بوده، استکبار پیشروی کرده است، هدف معامله قرن خلع سلاح کردن جبهه مقاومت است.

,

وی ادامه داد: در داخل کشور نیز ۴۰ سال است که پیاده نظام دشمن زمزمه مذاکره با دشمنان را سر می‌دهند؛ باید توجه داشت که استکبار با دستکش مخملین و اما با دست چدنی برای مذاکره می‌آید.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: تحریم‌ها مسئله تازه‌ای نیست که بخواهیم به خاطر آن پای میز مذاکره بنشینیم چراکه چهل سال است آن را تجربه کرده‌ایم و حاضر نیستیم حتی یک لحظه در برابر دشمن تحقیر شویم.

,

این استاد دانشگاه افزود: ما امروز در عهد قاجار نیستیم که یک ناو امریکا بخواهد ما را بترساند، امروز راهبرد ما برای مقابله با ۳۰۰ ناو امریکا است و تمامی این اقتدارها نتیجه مقاومت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه