اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

هدف آمریکایی‌ها از مذاکره، گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است

هدف آمریکایی‌ها از مذاکره، گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف آمریکایی ها از مذاکره، گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است و تصمیم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم پاسخگویی بهترین تصمیم و باعث تحقیر آنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ راجع به سخنان اخیر وزیر خارجه ایالات‌متحده آمریکا مبنی بر مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران بابیان اینکه آمریکایی‌ها شکست‌های پی‌درپی از جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند، گفت: آن‌ها فکر می‌کردند با فشار حداکثری به ایران می‌توانند کشور را به عقب‌نشینی و تسلیم وادار کنند اما دیدند که ایران نه‌تنها تسلیم نشد بلکه بسیار مصمم‌تر از گذشته با همراهی تمامی جریانات سیاسی داخل کشور و با داشتن اتحادی درونی مقابل آنان ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی ادامه داد: پس از اعمال فشار به کشور توسط مقامات آمریکایی، مقامات جمهوری اسلامی ایران بدون اعتنا به مشی، تهدید و سیاست‌های آنان، راه خود را رفته و تأثیر خاصی از این فشار حداکثری نپذیرفتند.

,

هدف از مذاکره گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است

, هدف از مذاکره گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است, هدف از مذاکره گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است,

رضایی با اشاره به شکست آمریکا در اتخاذ راهبرد اخیر، افزود: استکبار جهانی امروز به‌شدت احتیاج به پاسخگویی انقلاب اسلامی حتی به‌صورت تلفنی دارد و این عدم پاسخگویی برای آنان بسیار سنگین است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها از مذاکره، گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است، گفت: این نیز بخشی از سناریوی خبیثانه آمریکایی است که بهترین و اثر بخش‌ترین راهکار مقابله با آن همین تصمیمی است که در حال حاضر توسط جمهوری اسلامی ایران اتخاذشده است.

,

عدم پاسخگویی به آمریکایی‌ها بهترین تصمیم و باعث تحقیر آنان است

, عدم پاسخگویی به آمریکایی‌ها بهترین تصمیم و باعث تحقیر آنان است, عدم پاسخگویی به آمریکایی‌ها بهترین تصمیم و باعث تحقیر آنان است,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تصمیم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم پاسخگویی بهترین تصمیم و باعث تحقیر مقامات آمریکایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه