اخبار داغ

امام جمعه حاجی آباد:

مقاومت، از کم هزینه ترین راهکارها برای مقابله با استکبار است

مقاومت، از کم هزینه ترین راهکارها برای مقابله با استکبار است
امام جمعه حاجی آباد با اشاره به پایین بودن هزینه مقاومت، گفت: در میان راهکارهای مواجهه با نظام سلطه اعم از تعامل یک سویه، سازش، وادادگی، عقب نشینی و تسلیم، انفعال و بی تفاوتی یکی از کم هزینه ترین و در عین حال پرفایده ترین راه کارها برای مقابله با استکبار مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام شریفی، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس با تاکید بر اصالت و درستی نظریه مقاومت از همه خواص و نخبگان جامعه خواست که نظریه مقاومت را از لحاظ نظری و عملی تبعین و ترویج کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: نخستین پرسش اساسی که به چرایی تبعین نظریه مقاومت باز می گردد می توان به تجربه موفقیت آمیز تفکر مقاومت در کشورهای منطقه اشاره کرد.

,

وی بیان کرد: وضعیت کشورهای منطقه نشان می دهد ملت هایی که راه مقاومت در پیش گرفته اند نه تنها عزت خویش را باز یافته و از ذلت تسلیم و تصمیم گیری از سوی بیگانگان رهایی یافته اند بلکه راه پیشرفت خود را هموار کرده اند؛ مانند راهی که در سوریه به پیروزی جبهه مقاومت انجامید.

,

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به دومین راهبرد مقاومت که بی ثمر بودن سازش و تسلیم در برابر دشمن است، گفت: بی ثمر بودن راهبرد سازش و تسلیم در برابر نظام سلطه ناکار آمد خود را در سرزمین های اشغالی نشان داده و نتیجه ای جز خفت، عقب ماندگی و بحران هویت نداشته است، وضعیت حاکم بر آل سعود و تحقیر های مکرری که از سوی دولت آمریکا صورت می گیرد شاهد مثال عبرت آموزی برای راه نوکری و تسلیم در برابر زورگویان نظام سلطه است.

,

شریفی با اشاره به  پایین بودن هزینه مقاومت، خاطر نشان کرد: در میان راهکارهای مواجهه با نظام سلطه اعم از تعامل یک سویه، سازش، وادادگی، عقب نشینی و تسلیم، انفعال و بی تفاوتی یکی از کم هزینه ترین و در عین حال پرفایده ترین راه کارها برای مقابله با استکبار مقاومت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه