اخبار داغ

حریق در دو اسکله ساحلی شهرستان دشتی/ آتش مهار شد

حریق در دو اسکله ساحلی شهرستان دشتی/ آتش مهار شد
روز گذشته اخباری در خصوص حریق در دو اسکله های بخش ساحلی و عسلویه و قسمتی از کوه شهرستان دشتی فرا گرفت که با ورود به موقع تیم های عملیاتی اتفاء حریق مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ روز گذشته اخباری در خصوص حریق در دو اسکله های بخش ساحلی و عسلویه و قسمتی از کوه شهرستان دشتی فرا گرفت که با ورود به موقع تیم های عملیاتی اتفاء حریق مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

لنج تجاری در بخش ساحلی دلوار ۱۰۰ درصد در آتش سوخت

, لنج تجاری در بخش ساحلی دلوار ۱۰۰ درصد در آتش سوخت,

آتش‌سوزی در بندر بوالخیر بخش دلوار ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز گذشته جمعه به وقوع پیوست که نیروهای امدادی آتش‌نشانی این حریق پس از یک ساعت تلاش ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه مهار شد اما یک لنج تجاری ۱۰۰ درصد در آتش سوخت.

,

درویشی بخشدار دلوار در خصوص این حادثه اظهار کرد: در ساعات اولیه با ورود ناجی های مهار آتش توسط اداره بنادر مرکز استان به محل حادثه آتش مهار شد و خوشبختانه هیچ فردی در این حادثه آسیب ندید.

,

بخشدار دلوار افزود: علت اصلی حادثه هنوز مشحص نیست و کارشناسان در حال بررسی هستند که قطعا نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

,

, ,

شناورها بدون بیمه اجازه خروج از اسکله ندارند

, شناورها بدون بیمه اجازه خروج از اسکله ندارند,

حادثه آتش‌سوزی در نخل تقی ۲ شناور ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، ۲ شناور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد خسارت دید و یک شناور بیش از ۳۰ درصد دچار سوختگی شد.

,

رئیس مدیریت بحران استان با اشاره به حادثه آتش سوزی در نخل تقی از توابع شهرستان عسلویه عنوان کرد: هیچ شناوری بدون داشتن بیمه اجازه خروج از اسکله ندارد و یکی از الزامات داشتن بیمه نامه است.

,

 آتش سوزی در مناطق صعب العبور کوه سیاه شهرستان دشتی

,  آتش سوزی در مناطق صعب العبور کوه سیاه شهرستان دشتی,

نادری فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به آتش سوزی در ارتفاعات کوه سیاه، گفت:  نیروهای مردمی، امدادی و عملیاتی، نیروهای محیط زیست و منابع طبیعی ،هلال احمر و آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شده اند و هنوز از خسارات وارده اطلاعی در دست نیست و مدیریت بحران شهرستان در حال پیگیری می باشد.

,

وی همچنین در ادامه گفت: دیروز ساعت ۱۸ عصر آتش سوزی در یکی از مزارع روستای کردلان با همکاری نیروی های امداد و نجات خاموش شده است.

, و,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه