اخبار داغ

فوران مجدد آتش و دود در بهمئی/چرا مسئولان بهمئی برای تعیین حوزه منابع طبیعی برخورد دوگانه می کنند؟

فوران مجدد آتش و دود در بهمئی/چرا مسئولان بهمئی برای تعیین حوزه منابع طبیعی برخورد دوگانه می کنند؟
هر چند با تلاش شبانه روزی و در هوای بسیار گرم، نیروهای مردمی توانستند این آتش را در ساعاتی پیش مهار کنند اما بار دیگر شاهد فوران دود و آتش در چند نقطه از مناطق درگیر آتش هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ دهیار شهرک ولیعصر بهمئی با انتقاد شدید از مسئولان شهرستان، خواهان کمک فوری برای مهار آتش سوزی در این منطقه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

خالق اکبری تصریح کرد: از دیشب تاکنون صدها هکتار از اراضی منابع طبیعی منطقه پشت کوه ملاطهماسب درگیر آتش سوزی شدید است.

,

وی گفت: هر چند با تلاش شبانه روزی و در هوای بسیار گرم، نیروهای مردمی توانستند این آتش را در ساعاتی پیش مهار کنند اما بار دیگر شاهد فوران دود و آتش در چند نقطه از مناطق درگیر آتش هستیم.

, .,

اکبری افزود: متاسفانه مسئولان منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان بهمئی به بهانه اینکه این منطقه از لحاظ تقسیمات کشوری در حوزه منابع ملی شهرستان بهبهان است،تاکنون هیچ کمکی به مهار آتش سوزی در منطقه پشت کوه ملاطهماسب نکردند.

,

وی گفت: یک روز قبل از عید فطر هم آتش سوزی داشتیم که نیروهای مردمی با زبان روزه، ساعتها تلاش کردند تا موفق به مهار آتش شدند.

,

دهیار شهرک ولیعصر بهمئی با طرح این سوال که چرا مسئولان بهمئی برای تعیین حوزه منابع طبیعی برخورد دوگانه می کنند؟خاطرنشان کرد:این در حالی است که  همین مسئولان برای اوامری غیر از آتش سوزی، دخالت می کنند ؛برای نمونه در هنگام احداث یک زمین چمن مصنوعی برای شهرک ولیعصر ماموران منابع طبیعی بهمئی به بهانه منابع ملی جلوی کار را گرفتند.

,

اکبری در پایان با بیان اینکه دامنه آتش سوزی تا نزدیکی روستای ده یونس و 5 روستای دیگر شهرستان سرایت کرده است، گفت:با توجه به فوران دوباره آتش و دود، بار دیگر از مسئولان شهرستان بهمئی درخواست کمک داریم تا در کنار نیروهای مردمی اجازه ندهند این بخش از منابع طبیعی تحریب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه