اخبار داغ

نامه ای خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استان؛

مرغ همسایه غازه جناب مهندس محمدی تبار!؟/بچه های استان را تجهیز کنید تا نیازی به استان همسایه نباشد حضرت مهندس!

مرغ همسایه غازه جناب مهندس محمدی تبار!؟/بچه های استان را تجهیز کنید تا نیازی به استان همسایه نباشد حضرت مهندس!
جناب مهندس نابود کردن فرزندان استان با نداشتن اطلاع و ضعف مدیریتی مدیران کار سختی نیست ، ساختنشان کمی زحمت میخواهد و کمی توجه که متاسفانه انگار برای مدیران استان ما کسر شان است زحمت کشیدن و کسب حداقل اطلاع از توانمندی های فرزندان این استان !
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس تعدادی از امدادگران استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استان صحبت های وی در خصوص امدادگران استان را توهین آمیز خواندند و توضیحات مفصلی ارائه دادند که در ادامه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پیرو مصاحبه توهین آمیزتان که اخیرا در سایت های خبری استان منتشر شده است جا دارد نکاتی را یاد آور شویم تا فرزندان غیور و توانمند این استان را با ندانم کاری خود تحقیر و تضعیف نکنید.

به خود میبالیم که عضو تیم امداد و نجات ،غواصی و کوهستان هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد و در کنار اساتید برجسته کشوری هستیم که هر ساله در استانهای فارس، چهارمحال و بختیاری، کرمان، مازندران ، مشهد و سایر استان های این مملکت دوره های تخصصی امداد و نجات را تدریس میکنند تا غواصانی همچون تیم فارس را پرورش دهند که شما توانایی درخواست همان تیم و تیمهایی از استانهای همجوار را با یک تماس داشته باشید !

,
,
,

ما در ۱۸سال گذشته تمام عملیاتهای استان را به خوبی پوشش دادیم و با همه مشکلات و‌ کمبود امکانات و بی مهری ها ذره ای کوتاهی نکردیم و هیچ کسری برای استان نگذاشتیم .

,

در ۱۲۸روز عملیات سقوط هواپیما تهران-یاسوج یک روز هم پا پس نکشیدیم تا تمامی اجساد جانباختگان را پیداکنیم ولی افسوس که مدیریت بحران! توانایی تشکر از امدادگران بدون دست مزد را هم نداشت.

,

 ما در عملیات سیل خوزستان الگوی اول مدیریت صحنه با پوشش ۲۰هزار خانوار شدیم بدون یک لوح تقدیر از سوی استانداری و مدیریت بحرانش!

,

 ما عملیاتهای غواصی چهارمحال ، سد سده فارس، تنگ بوشهر و ده ها عملیات غواصی دیگر که در زمان مدیریت شما نبود را با ارزانی کردن جان های شیرینمان انجام دادیم و هیچ وقت نه تقدیری شد نه کسی از تیم هلال احمر پرسید ایا این لوازمی که شما استفاده میکنید نیاز به ترمیم و یا تقویت دارند یا خیر ! بماند که هم اکنون و در همین حادثه شترخون با تجهیزاتی از بین رفته و فرسوده و فقط با فداکاری و ایثار دل به سینه بی رحم آب میزدند.

,

همیشه شاهد خالی کردن دست مدیر عامل جمعیت هلال احمر بودیم همیشه شاهد پوشش خبری بر ضد جمعیت بودیم .

,

جناب مهندس نابود کردن فرزندان استان با نداشتن اطلاع و ضعف مدیریتی مدیران کار سختی نیست ، ساختنشان کمی زحمت میخواهد و کمی توجه که متاسفانه انگار برای مدیران استان ما کسر شان است زحمت کشیدن و کسب حداقل اطلاع از توانمندی های فرزندان این استان !

,

 آیا شما از مدیر عامل جمعیت هلال احمر یا اتشنشانی استان استعلام مدارک غواصان استان را خواسته اید؟ آیا تا بحال مدارک تیم امداد کوهستان استان را روئیت کرده اید؟از آنجا که مدیریت شما را در بحران های استان شاهد بودیم بی شک این کار را نکرده اید .

,

اگر با تشکیل اتاق فکر مدیریت بحران وارد عملیات و مدیریت میشدید و در همچین صحنه های عملیاتی حضور داشتید شاید چنین عملی را انجام نمیدادید و این صحبت های نادرست را بیان نمی فرمودید تا آنجا که یک حادثه را به بحران تبدیل کرده و چند استان را گرفتار یک حادثه کنید !

,

البته تشکر میکنیم از کار خوب تیم فارس در آب خروشان شترخون !!!! (قصد بی احترامی نداریم صرفا جهت دانستن شرایط و‌میزان قدرت بچه های استان )
به حاضرین در صحنه نشان دادید که فرزندان بومی این استان چقدر توانایی بالایی دارند فقط لباس هایشان نو نیست و تجهیزاتشان فرسوده و از کار افتاده اند و اگر خودتان در صحنه حضور پیدا میکردید هم شاهد غرق شدن غواص فارس بودید و هم تیم فارس را مشاهده میکردید در ابتدای عملیاتشان که با تجهیزات پیشرفته و با غرور وارد صحنه شده بودند چگونه با ترس از تنگه گریزان شدند ، آنوقت دیگر افتخار نمیکردید به دعوت کردن تیمی که حتی میزان توانایی آنها را نمیدانید .

,
,

و با غرور فقط به قدرت بدنی بی نظیر جعفر گودرزی ها و غواصی بی وقفه مهرداد منوچهری ها و از خودگذشتگی سایرغواصان استان(تیم هلال احمر و اتشنشانی) میبالیدید .

,

جناب مهندس محمدی تبار جهت اطلاع؛

,

ما در استان

,

استاد حسین افتخاری مدرس سه ستاره غواصی و عضو کمیسیون غواصی کشور را داریم که ماه به ماه پای برگه کارت غواصانی را امضا میکند که بتوانند در مناطق صعب العبور غواصی کنند ولی در استان با بی مهری و بی احترامی از صحنه خارجش کردند و بااین وجود با هماهنگی مدیر عامل هلال احمر بر ما منت نهاد و در روز اول حادثه شتر خون پای کار بودند.

,

ما استاد جعفر گودرزی را داریم که همه استان از توانایی ایشان آگاه اند و امروز شاهد نوع غواصی جسورانه اش بودیم .

,

ما استاد مهدی پورابراهیم را داریم که تجربه و مدارک بین المللی ایشان راهگشای خیلی از عملیاتهای امدادی ما بوده و تعداد افرادی که در عملیات های مختلف در سخت ترین شرایط ممکن نجات داده و غریق هایی که در آب های استان و سایر نقاط کشور از آب بیرون کشیده از شمارش خارج شده و به نوعی پیشکسوت و کهنه کار استان و کشور در غواصی و امدادگری ست و شاهد غواصی ایشان با آن همه تجربه در این دو روز بودیم .

,

مصطفی محمد پور، مهرداد منوچهری، سعادت رهیده علی عزیزی، رسول صابری، روح الله باقری، جواد هادی اصل، مهدی سهرابی و چند تن از بهترین های نجات غریق و غواصی وکوهستان استان وکشور پیش چشمان شما هستند حضرت مهندس.

,

مرغ همسایه غاز است!

,

جا دارد از تمام بچه های تیمهای امداد و نجات دنا،بویراحمد،ستاد، مدیرعامل و معاونت امداد و نجات که با وجود پر خطر بودن این رودخانه از هیچ چیزی دریغ نکردند تشکر کنیم . امیدوارم که با حمایت فرزندانتان و تجهیز کردن تیم های امداد استان نیاز به درخواست از تیمهای استانهای همجوار نداشته باشیم.

از طرف تعدادی از امدادگران استان کهگیلویه و بویراحمد

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه