اخبار داغ

حمیدرسایی:

خبر حضورم در انتخابات فومن و شفت کذب محض است/ نان برخی نمایندگان در دفاع از برجام بود

خبر حضورم در انتخابات فومن و شفت کذب محض است/ نان برخی نمایندگان در دفاع از برجام بود
نماینده مجلس نهم با بیان اینکه علت حضورم در فومن، سکونت مادرم در این شهر است، گفت: هیچ قصدی برای کاندیدا شدن از حوزه انتخابیه شفت و فومن ندارم و این اخبار کذب محض است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، برخی گمانه زنی ها از زمزمه های حضور "حمید رسایی" در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه فومن و شفت خبر داده اند این در حالی است که "حمید رسایی" در گفتگو با خبرنگار 8دی، این موضوع را رد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، برخی گمانه زنی ها از زمزمه های حضور "حمید رسایی" در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه فومن و شفت خبر داده اند این در حالی است که "حمید رسایی" در گفتگو با خبرنگار 8دی، این موضوع را رد کرده است., 8دی,

"حمید رسایی" نماینده مردم تهران مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار 8دی، با بیان اینکه علت حضورم در فومن، سکونت مادرم در این شهر است، گفت: هیچ قصدی برای کاندیدا شدن از حوزه انتخابیه شفت و فومن ندارم و این اخبار کذب محض است.

,

وی افزود: مادر بنده چند ماهی است که به شهرستان فومن نقل مکان کرده‌است و بنده مرتب به ایشان سر می زنم شاید این حضور گمانی زنی را ایجاد کرده باشد.

,

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه دوستان و بزرگواران برای بنده با حضور در شهرستان های  فومن و شفت سخنرانی هم در نظر می گیرند که از  وقت بهتر و بیشتر استفاد شود، گفت: به طبع با حضور در مجالس و ارتباط با مردم شاید در برخی از اذهان اینگونه تبادر شده است، اما بنده اصلا چنین قصدی ندارم.

,

نماینده سابق مردم تهران با بیان اینکه مجلس بزنگاهایی دارد که ممکن است در یک دوره 6 یا 7مورد بیشتر نباشد که عیار و تاثیرگذاری نمایندگان مشخص می شود تصریح کرد: مجلس و نمایندگان فعلی نتوانستند نمره قبولی کسب کنند.

,

رسایی افزود: سوال از ریاست جمهوری یکی از مهمترین عملکردهای مجلس فعلی و  مطابق با مطالبه عمومی بود که آن هم با دخالت هیات رئیسه این رای  و درخواست سوال بی خود و بی اثر شد.

,

** مجلس شریک جرم دولت در تحمیل سختی ها به مردم است

, ** مجلس شریک جرم دولت در تحمیل سختی ها به مردم است, ** مجلس شریک جرم دولت در تحمیل سختی ها به مردم است,

وی مجلس فعلی را شریک جرم دولت در تحمیل سختی ها به مردم دانست و با اشاره به عاقبت نافرجام  برجام گفت: بنده و هرکسی که برجام را مطالعه کرده بود می دانست که عاقبت برجام به چنین جایی ختم می شود.

,

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه نماینده هایی که از برجام دفاع می کردند اصلا مفاد برجام را نخوانده بودند افزود: مدافعین برجام دلخوش به وعده های آقایان ظریف و روحانی بودند یا نانشان در دفاع از برجام بود که از دولت مطالبه می کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه