اخبار داغ

غفلت متولیان ورزش از پیست موتور سواری در بوشهر

غفلت متولیان ورزش از پیست موتور سواری در بوشهر
عدم وجود یک پیست استاندارد و ایمن در مرکز استان بوشهر باعث گله مندی و نارضایتی این ورزشکاران گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، جوانان بوشهری برای گذراندن اوقات فراغت خود در روزهای تعطیل بخصوص جمعه، به سمت موتور سواری در پیست های از قبل تعیین شده سوق پیدا می کنند، رشته ورزشی ای که مورد استقبال جمع زیادی از جوانان است اما نسبت به آن بی توجهی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در استان بوشهر موتورسواری هواداران فراوانی دارد. در اکثر شهرستانهای استان پیست موتور سواری برای تفریح جوانان برقرار است.
,
در مرکز استان بوشهر دوستداران ورزش موتور سواری پایان هر هفته با موتور های سنگین و گرانقیمت خود به خیابان منتهی به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری محلات جنوبی میروند و به حرکات نمایشی می پردازند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
نبود پیست استاندارد در شهر بوشهر، و حضور متراکم موتورسیکلت های خارجی و ایرانی باعث بروز حوادثی برای سرنشینان آن می شود و تنها خواسته جوانان موتور سوار ایجاد پیست استاندار و با کیفیت بری تفریح آخر هفته است.
,
 
,
 
,
, , ,
 
,
یکی از ورزشکاران این رشته در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار کرد: ما بیش از سه سال است که به این مکان برای تفریح می آیم اما این مکان استاندارد های لازم برای یک پیست ندارد.
,
 
,
وی افزود: ما به همراه چندین ورزشکارِ این رشته با تجمع در مقابل اداره ورزش و جوانان اعتراض خود را اعلام کرده ایم ولی متاسفانه با کم‎توجهی مسئولین امر مواجعه شده ایم.
,
 
,
این ورزشکار اضافه کرد: موتورهای ما با قیمت های زیادی خریداری می شود ولی باتوجه به پایین بودن امنیت این مکان خطر سرقت موتور توسط سارقین زیاد است و این موارد چندین بار پیش از این تکرار شده است. در خواست داریم به این موارد رسیدگی شود.
,
 
,
صداقت در خصوص بروز حوادث در این پیست افزود: اکثر جمعه ها سنگین‎سواران و سبک‎سواران در این پیست زمین خورده و زخمی میشوند. حتی سرعت بالا هنگام زمین خوردن و  مسافت طولانی تا بیمارستان، موجب مرگ چند نفر از موتورسواران می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه