اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

راه پیشرفت در اعتماد به نیروهای داخلی است/ در سایه مقاومت پیروزی حتمی است

راه پیشرفت در اعتماد به نیروهای داخلی است/ در سایه مقاومت پیروزی حتمی است
امام جمعه فردوس گفت: راه پیشرفت کشور اعتماد به نیروهای داخلی است و امیدواریم دولت نیز به این امر توجه کرده و این کار را عملی کند تا به شایستگی انقلابمان را ادامه داده و صادر کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در روز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) مقاومت و عدم‌سازش با دشمن بود که توانستند آن را در ملت ایران نهادینه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: الحمدلله با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود دشمنی چون آمریکا که به خون ما تشنه است و هدفی جز براندازی نظام جمهوری اسلای ایران ندارد، توانستیم با ایستادگی و مقاومت، تهدیدها و تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.
,
 
,
امام جمعه فردوس عنوان کرد: دشمنان مسأله جنگ، اختلاف‌انگیزی بین مردم در مقابل نظام، گرانی و مشکلات معیشتی را مطرح کردند اما مردم، انقلابی که امام راحل به آن‌ها هدیه کرده بود را هرگز فراموش نمی‌کنند و در مقابل همه درخواست‌ها و زیاده‌خواهی‌های آن‌ها ایستادگی می‌کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند شاه باید برود بعضی مراجع می‌گفتند این شدنی نیست باید با شاه سازش و او را نصیحت کنید اما رهبر کبیر انقلاب با تلاش‌های چندین ساله خود در مردم بصیرت و مقاومت ایجاد کردند تا بالاخره انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
,
 
,
مقاومت راه شکست دشمن
, مقاومت راه شکست دشمن, مقاومت راه شکست دشمن,
وی با بیان این‌که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این مقاومت است که ما را سربلند کرده، تصریح کرد: اگر اکنون در همه دنیا نام‌آور هستیم به دلیل درس مقاومتی که امام راحل به ما آموخته، است. آموزه امام خمینی (ره) نیز برخاسته از سنت پیامبر(ص) و ائمه علیهم‌السلام است که در مقابل ظلم ایستادگی کردند و رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی این مسأله را تببین کردند که راه پیروزی و عزت اسلامی و شکست دشمن، مقاومت است.
,
 
,
امام جمعه فردوس بیان کرد: زمانی که قدرت نظامی نداشتیم و دشمن در جنگ تحمیلی طمع تصرف ایران را داشت، توانستیم 8 سال مقاومت کنیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران به قدری قوی است که با موشک‌های نقطه‌زن دوربرد خواب راحت را از اسرائیل و آمریکا گرفته است.
,
 
,
وی با بیان این‌که آن زمان که آمریکا و اسرائیل زور می‌گفتند و موشک‌های آن‌ها بر سر مردم بی‌گناه ریخته می‌شد و ما فقط تلفات می‌دادیم گذشته، متذکر شد: دوران افول اسرائیل و آمریکا فرا رسیده است.
,
 
,
هرگز از هیمنه دروغین دشمن نترسید
, هرگز از هیمنه دروغین دشمن نترسید, هرگز از هیمنه دروغین دشمن نترسید,
امام جمعه فردوس گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند آمریکا در حال افول و قدرت او قدرت پوشالی است و به مردم و مسئولان نیز سفارش کردند که هرگز از هیمنه دروغین دشمن نترسید و مقاومت کنید چراکه در سایه مقاومت پیروزی حتمی است.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: همچنین ایشان مخصوصا به جوانان مژده دادند که در آینده نه‌چندان دور در قدس نماز خواهید خواند، قدس آزاد خواهد شد و طرح‌های آمریکا و اذنابشان رو به شکست است و ان‌شاءالله جهان در قلمرو اسلام خواهد بود.
,
 
,
وی با بیان این‌که در مقابل ظالم تسلیم‌شدن، دشمن را جری می‌کند، تصریح کرد: هرچند مقاومت تلفات و هزینه دارد اما عزت و سربلندی را به دنبال دارد.
,
 
,
امام جمعه فردوس ادامه داد: نباید به دلیل این‌که چند صباحی به بعضی مسائل دنیوی برسیم عزت، شرافت، انقلاب و دینمان را زیر پا بگذاریم و سازش کنیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که سازش در ملت مسلمان یعنی ذلت، گفت: همان‌طور که امام حسین (ع) فرمودند "هیهات من الذله" ما شهادت، تنگدستی، تحریم و تهدید را می‌پذیریم اما ذلت را نمی‌پذیریم.
,
 
,
وی با بیان این‌که متأسفانه دولت‌ها از آن‌چه برای قذافی‌ها و ویتنام پیش آمد عبرت نمی‌گیرند، عنوان کرد: وقتی شخصیتی از نظام ما روز روشن به عراق سفر کرده و با همه شخصیت‌ها دیدار می‌کند و در خیابان‌ها قدم می‌زند اما دشمن که 70 میلیارد دلار هزینه می‌کند باید شب و با چراغ خاموش در پایگاه نظامی بنشیند، این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و افول و شکست دشمن است.
,
 
,
امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت و ملت ایران کماکان با وحدت راه را ادامه دهند و دشمن را زمین‌گیر کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی بیان کرد: دشمنان، ملت ایران را تهدید و تحریم کردند اما وقتی دیدند مقاومت در ملت ایران است از درِ فریب و نفاق وارد شدند که ما ملت ایران را دوست داریم و اگر با ما کنار بیایند ما آن‌ها را تقویت می‌کنیم اما ملت ایران دیگر گول این ترفندهای دشمن را نخواهند خورد و اکنون نیز با مقاومت دشمن را زمین‌گیر خواهند کرد.
,
 
,
عملی‌نشدن توصیه‌های مقام معظم رهبری
, عملی‌نشدن توصیه‌های مقام معظم رهبری, عملی‌نشدن توصیه‌های مقام معظم رهبری,
وی متذکر شد: بیش از دو دهه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جداشدن اقتصاد از نفت تذکر می‌دهند چراکه نفت در جهان با تغییر قیمت مواجه است و مدام اقتصادمان را متزلزل می‌کند.
,
 
,
امام جمعه فردوس افزود: بارها مقام رهبری فرمودند نگاهتان به داخل باشد مخصوصا از قدرت و پتانسیل جوانان استفاده کنید اما متأسفانه این کار عملی نشده است.
,
 
,
راه پیشرفت در اعتماد به نیروهای داخلی است
, راه پیشرفت در اعتماد به نیروهای داخلی است, راه پیشرفت در اعتماد به نیروهای داخلی است,
حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که دولت باید کار را به جوانان بسپارد، تصریح کرد: راه پیشرفت ما این است که به نیروهای داخلی اعتماد کنیم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید از اقتصاد تک محصولی نفت فرار کنیم و روی پای خود بایستیم. امیدواریم دولت نیز به این امر توجه و این کار را عملی کند تا به شایستگی انقلابمان را ادامه دهیم و صادر کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه