اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد / کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است

منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد / کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد ،گفت: کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد جمالی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به این در شرایط فعلی مقاومت بهترین گزینه است، اظهار داشت: در طی یک سال اخیر شاهد هستیم که استکبار جهانی شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را علیه کشورمان به راه انداخته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها نشان می‌دهد که آمریکا نه‌تنها به هیچ عهدنامه‌ای پایبند نیست بلکه در برهم زدن مقررات بین‌المللی نیز سابقه‌ای درخشانی دارد.

جمالی افزود: تحریم‌ها تنها توطئه‌ای دشمنان نظام نیست چراکه ایجاد جو روانی و شایعه در داخل کشور حربه‌ای دیگری که در یک سال اخیر بارها علیه کشور و نظام استفاده‌شده است.

وی تصریح کرد: در این میان برخی از عوامل در داخل کشور که وابستگی شدیدی به منافقین و سلطنت‌طلب‌ها دارند آتش بیار معرکه شده‌اند و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام بهره می‌گیرند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز داشت: بالا بردن سطح توقعات مردم در کنار القای ناکارآمدی مدیریت در کشور به‌عنوان دو اصل در جو روانی دشمنان نظام به شمار می‌رود که علیه ملت و نظام پیاده شده است.

شروط 12 گانه آمریکا دخالت آشکار و مستقیم در کشور است

وی به شروط 12 گانه آمریکا برای کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: هر یک از این شروط دخالت آشکار و مستقیم در کشور است که نشان می‌دهد استکبار جهانی به دنبال هدف قرار دادن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

جمالی راهپیمایی مردم در روز قدس و 22 بهمن را یادآور شد و گفت: مردم در این دو رویداد مهم نشان دادند که علیرغم تبلیغات کورکورانه دشمن آماده دفاع از نظام هستند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی اتحاد و همدلی مسئولان و جناح‌های سیاسی در برابر آمریکا را مهم و حیاتی شمرد و اظهار داشت: در ماه‌های اخیر مشاهده شد که همه جریان‌های سیاسی با حمایت از نظام تنها راه مقابله با یاوه‌گویی‌های آمریکا را دفاع از کشور و مقاومت دانستند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی به خواست آمریکا از مذاکرات خود اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا از مذاکرات نتایج از پیش مشخص‌شده می‌خواهد که استقلال و آزادی کشور را هدف قرار داده است.

کوتاه آمدن در برابر آمریکا را یک اشتباه استراتژیک است

وی کوتاه آمدن در برابر آمریکا را یک اشتباه استراتژیک خواند و گفت: نباید در برابر کشوری که تا تنها هدفش از بین انقلاب است کوتاه آمد و هر نوع کوتاه آمدن در برابر این کشور به مسلخ بردن نظام است.

جمالی با تأکید بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری مقاومت را راه منطقی و عقلانی برشمرد و تصریح کرد: منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شروط 12 گانه آمریکا دخالت آشکار و مستقیم در کشور است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کوتاه آمدن در برابر آمریکا را یک اشتباه استراتژیک است,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه