اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

بیش از 40 واحد تولیدی شهرک‎های صنعتی در حوزه صادرات فعال هستند/ رویکرد تولید واحدهای صنعتی در زنجان باید صادرات محور باشد

بیش از 40 واحد تولیدی شهرک‎های صنعتی در حوزه صادرات فعال هستند/ رویکرد تولید واحدهای صنعتی در زنجان باید صادرات محور باشد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به فعال بودن 44 واحد شرکت شهرکهای صنعتی در حوزه صادرات گفت: تولید کنندگان در حوزه صادرات باید صادرات محور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ایرج احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عمده صادرات استان از شهرکهای صنعتی در بخش سرب و روی است اظهار کرد: توافقنامه‌ای هم بین شرکت شهرکهای صنعتی کشور و سازمان توسعه تجارت منعقد ایجاد راهکارهای عملی در افزایش میزان صادرات منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 44 واحد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در سال گذشته تولیدات خود را صادر کردند، بیان کرد: بیشترین میزان صادرات متعلق به شمش روی در شهر تخصصی روی با ارزش 103 میلیون دلار بوده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین صادرات انجام شده از استان زنجان به مقصد کشور ترکیه بوده است عنوان کرد: بعد از محصول شمش روی، کاغذ تولیدی توسط شرکت راشا کاسپین زنجان و محصولات بهداشتی شرکت پارس حیات رتبه‌های بعدی را در زمینه صادرات به خود اختصاص داده‌اند.

,

وی با اشاره به اهمیت حمایت از واحدهای صادرات محور تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید تولید را به سمتی سوق داد که کشور شاهد جهش صادراتی باشد تا به دنبال آن ثروت و ارزش افزوده تولید شود.

,

احمدی با بیان اینکه صادرات محصول باعث ایجاد فضای رقابت نا محدود می‌شود گفت: بر همین اساس اگر تولیدات صادرات محور شوند، کیفیت آنها افزایش یافته و در نتیجه در داخل کشور نیز با اقبال مواجه خواهد شد.

,

وی بیان کرد: توسعه صادرات یکی از الزامات و محوری‌ترین مولفه‌ها در رشد و شکوفایی اقتصادی به شمار می‌رود، بنابراین تولیدکنندگان باید این نگرش را به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خویش، در حوزه تولید به کار گیرند.

,

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: میزان صادرات واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان زنجان در سال گذشته بیش از 203 میلیون دلار بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه