اخبار داغ

توسط مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان بوشهر؛

جزئیات تشکیل شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های بوشهر تشریح شد

جزئیات تشکیل شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های بوشهر تشریح شد
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، جزئیات تشکیل شورای فعالیت‌های قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی بوشهر را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در نشست شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره آموزش قرآن و ضرورت ترویج معارف اهل بیت(ع) در جامعه، شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان بوشهر تشکیل و به‌منظور برگزاری برنامه‌هایی هدفمند، مشترک، استانی و هم‌افزایی بیشتر میان دانشگاه‌ها، فعالیت‌های استانی این شورا توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

, ,

وی با اشاره به اهداف تشکیل شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان بوشهر افزود: بسترسازی برای تحقق روزافزون منویات رهبر معظم انقلاب در آموزش، انس، فهم و عمل به آموزه‌های قرآن کریم، نهضت تفسیر، شناسایی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان بوشهر و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در حوزه قرآن و عترت، هماهنگی، انسجام میان دستگاهی، افزایش انگیزه برای فعالیت گسترده‌تر فعالان قرآنی و گسترش اثربخشی طرح‌های قرآنی از اهداف مدنظر این شوراست.

,

, ,

 

,

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: کمبودهایی در حوزه مباحث قرآنی در فضای اجتماعی به‌ویژه دانشگاه احساس می‌شود لذا قرائت، تفهیم آموزه‌های قرآن کریم و تدبر در آن یک مسئله مهم و حیاتی است.

,

حسینی اشاره کرد: شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان بوشهر دخل و تصرفی در برنامه‌های داخلی مراکز آموزشی ندارد و برنامه‌های این شورا، زیربنایی بوده و با جامعه هدف استاد و دانشجو و با محتوایی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و برنامه‌ریزی خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: برنامه‌های ویژه استانی باید طراحی و اجرا شود که منسجم، عمومی، جذاب، گیرا و ارزشی بودن در آن باید در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه