اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین:

آخرین قیمت میوه وتره بار در بازار قزوین/ این‌بار سیل مسئول گرانی سیب‌زمینی شد!

آخرین قیمت میوه وتره بار در بازار قزوین/ این‌بار سیل مسئول گرانی سیب‌زمینی شد!
رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی دربازار میوه و تره بار نداریم و شرایط تامین میوه در بازار وضعیت مناسبی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در بازار قزوین اظهار کرد: خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار میوه و تره بار نداریم و شرایط تامین میوه در بازار وضعیت مناسبی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: با توجه به سیل اخیری که در کشور حاکم بود، قیمت برخی محصولات نظیر سیب زمینی افزایش داشته که اکنون با قیمت ۵ تا ۵هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان قزوین با اشاره به نرخ میوه در بازار قزوین بیان کرد: موز کیلویی ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان و سیب کیلویی ۷ تا ۱۲ هزار تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

,

این مسئول بیان کرد: پرتقال کیلویی ۷تا ۱۰ هزارتومان، هندوانه کیلویی ۲هزار و۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد؛ خیار کیلویی ۳هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزارتومان و گوجه نیز کیلویی ۶ تا ۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

,

, ,

صادقی پور عنوان کرد: گوجه سبز کیلویی ۶ تا ۱۲ هزار تومان، زردآلو کیلویی ۱۵ تا ۲۰هزار تومان و توت فرنگی کیلویی ۸ تا ۱۵ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است و کیوی کیلویی ۷ هزار تومان، توت کیلویی ۷ تا ۱۰ هزار تومان، هلو کیلویی ۵ تا ۱۰هزار تومان به خریداران عرضه ‌می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به قیمت سبزیجات بیان کرد: سبزی خوردن کیلویی ۶ هزار تومان، سبزی آشی کیلویی ۶ هزار تومان، پیاز کیلویی ۳هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان در اختیار مردم استان قرار می‌گیرد.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان تشریح کرد: کاهو کیلویی ۳هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، فلفل دلمه کیلویی ۷ تا ۸ هزار تومان و هویج کیلویی ۷ تا ۱۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

صادقی‌پور در ادامه اضافه کرد: گل کلم و برگ کلم کیلویی ۳هزار و ۵۰۰ تا ۴هزار تومان و بلال کیلویی ۴ تا ۵ هزار تومان در بازار میوه و تره بار عرضه می‌شود.

,

, ,

 

,

این مسئول با اشاره به فراوانی میوه در بازار قزوین عنوان کرد: ملون هم اکنون کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان، کدو کیلویی ۲هزار تا ۲ هزار و۵۰۰تومان و بادمجان هم کیلویی ۳هزار تومان در بازار به مشتریان ارائه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه قیمت آناناس باتوجه به ابعاد آن از ۳۰ تا ۴۰هزار تومان متفاوت است، اضافه کرد: قیمت تمشک کیلویی ۷ تا ۸ هزار تومان،شاتوت کیلویی ۷ تا ۱۰ هزار تومان و طالبی کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان است.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه