اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

درخشش قدرت «جبهه مقاومت» در منطقه/ ایستادگی ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی کرد

درخشش قدرت «جبهه مقاومت» در منطقه/ ایستادگی ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی کرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مقاومت ایران به الگویی برای کشورهای آزادی خواه جهان تبدیل شده و ایستادگی ملت نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همایون رهبران در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به سخنان رهبری در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) بر مقاومت و ایستادگی تأکید فراوانی داشتند که نشان می‌دهد با مقاومت در برابر دشمن می‌توان در راستای اهداف تعیین‌شده حرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: در طول این سال‌ها ایستادگی و مقاومت ایران سبب شده تا دشمنان علیرغم همه توطئه‌ها اما به هدف خود نرسند و این مقاومت الگویی برای بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان شده تا با تأسی از انقلاب اسلامی ایران و مقاومت بتوانند در برابر دشمن بایستند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به قدرت جبهه مقاومت در منطقه عنوان کرد: آمریکا به همراه برخی از کشورهای غربی در تلاش است تا با ایجاد ناآرامی، جنایت‌ها و به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه، به منافع خود برسند اما جبهه مقاومت امروز بسیار در منطقه قدرتمند شده و در کشورهای عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و مقاومت دشمن را به عقب وادار کرده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: در جای‌جای جهان هسته‌هایی از مقاومت ایجادشده که روزبه‌روز باقدرت بیشتر به مسیر خود ادامه می‌دهند و از سوی دیگر آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش در حال افول و نابودی هستند.

,

 

,

رهبران با اشاره به اینکه رهبری فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیل نابود می‌شود گفت: فرامین رهبری نجات‌بخش و امیدوارکننده است و با عمل به سخنان رهبری می‌توان در مسیر سعادت حرکت کرد؛ مقام معظم رهبری تأکید داشت تنها با ایستادگی و مقاومت می‌توان نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و دشمن را به عقب راند.

,

 

,

وی بیان کرد: برای حل مشکلات نباید چشم به خارج از کشور دوخت چراکه حل مشکلات تنها درگرو اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بی‌اعتنایی به دشمن است و ما در طول این سال‌ها با ایستادگی نشان دادیم که بدون دخالت بیگانگان می‌توانیم موفق باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه