اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد:

فرد مفقود شده در ارتفاعات سد کارده پیدا شد

فرد مفقود شده در ارتفاعات سد کارده پیدا شد
امیر عزیزی گفت: با تلاش نیروهای نجات آتش نشانی مشهد، فرد مفقود شده در ارتفاعات کارده حوالی روستای آل در کمتر از دو ساعت پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آتشپاد دوم امیر عزیزی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: فردی حدودا ۴۵ ساله که به اتفاق خانواده جهت تفریح به ارتفالات کارده حوالی روستای آل رفته بود، از بعدازظهر روز گذدشته مفقود که به علت صعب العبور بودن مسیر جست و جو توسط خانواده فرد مذکور میسر نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: طبق تماس خانواده ایشان با تلفن امدادی ۱۲۵ تیم ویژه و مجهز نجات کوهستان از ایستگاه شماره ۸ آتش نشانی با تجهیزات خاص کوهنوردی سریعا در محل حاضر و اقدام به جست وجوی وی کردند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد اضافه کرد: در کمتر از ۲ساعت عملیات ویژه، تیم نجات موفق شدند فرد مذکور که دچار مصدومیت بسیار شدید شده بود را حدود ۴۰۰ متر از ارتفاع و مسیر بسیار صعب العبور حمل و به عوامل امدادی حاضر در محل جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دهند.

,

گفتنی است؛ ساعت رسیدن به محل حادثه 20:23 و در ساعت 20:47 مصدوم به سطح انتقال وتحویل اورژانس شد. برای تسریع در عملیات مذکور؛ افسر نگهبان وقت در محل حضور داشتند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه