اخبار داغ

امام جمعه شهر اسدآباد:

بزودی میوه بذر مقاومت را برداشت می‌کنیم/مقاومت آزمایش شده است در برابر تسلیم

بزودی میوه بذر مقاومت را برداشت می‌کنیم/مقاومت آزمایش شده است در برابر تسلیم
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امامان مصوم و پیامبران زجرهای فراوانی در دوران خود دیدند اما مقاومت کردند و نتیجه مقاومت آنان این است که بعداز 14 قرن، اسلام در همه عالم رونق و نشر پیدا کرد، گفت: ما بزودی میوه مقاومتهای خود در مقابل فشارهای دشمن برداشت می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ مقاومت و ایستادگی را یکی از موضوعاتی دانست که در دین مبین اسلام، قرآن، سیره و روش ائمه اطهار (ع) و پیامبر(ص) بر آن تأکید شده، اظهار کرد: رهبرانقلاب در فرمایشات خود در 14 خرداد یکی از روشها و منشهای امام (ره) را درس مقاومت بیان کردند و فرمودند که ایشان به عنوان مجاهدی بود که اگر جایی لازم بود به تعبید رفت و تعصب و شجاعتی نسبت به دین و در برابر دشمنان داشت و مقاومت کرد.

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به ایستادگی امام ره در مقابل استکبار جهانی و بیانات ایشان در زمینه زورگویی آمریکا و انگلیس، گفت: امام ره با مقاومت تا جایی ایستاد که زمینه ای برای ایشان فراهم شد تا وارد وطن شدند و البته همیشه مقاومت را پیشه راه کرده بودند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بعداز امام راحل روحیه استقاومت را ادامه داد: تصریح کرد: ایشان فرمودند که امروز وضع مقاومت از 40 سال گذشته بهتر شده است چراکه صهیونیست و آمریکا دیگر آن قدرت اولیه را ندارند و البته می‌بینند که مقاومت پا گرفته است.

حسینی مجد اذعان داشت: یک زمان مردم فلسطین با سنگ از خود دفاع می‌کردند، اما امروز مجهز به پهباد و امکانات دفاعی شده اند.

وی به استقامت پیامبران گرفته تا ائمه اطهار ع اشاره کرد و گفت: امامان مصوم وپیامبران زجرهای فراوانی در دوران خود دیدند اما نتیجه مقاومت آنان این است که بعداز 14 قرن، اسلام در همه عالم رونق و نشر پیدا کرد و این درحالی بود که دشمنان، اسرائیل و صهوینستی و آمریکا اسلام هراسی را از طریق مختلف تبلیغ می کنند.

امام جمعه شهر اسدآباد نگهبان اسلام را خداوند دانست و گفت: خداوند با امداد غیبی خود این انقلاب که منشأ اسلام است را هدایت و نگه داشته است و شاهد هستیم که 40 سال از عمر پربرکت آن می‌گذرد و همچنان پابرجاست.

وی تأکید کرد: ما بزودی میوه مقاومت های خود در مقابل فشار های دشمن برداشت می‌کنیم و تا این مقاومت هست، انقلاب پایدار خواهد بود.

حسینی مجد در خصوص برجام، نیز گفت: تا قبل از ماه رمضان وزیر امور خارجه امریکا دم از جنگ علیه می‌زد و یا رئیس جمهور آمریکا تهدیدهای زیادی داشت اما همین که مردم در صحنه های روز قدس، عید فطر و اجتماعات مختلف حضور پررنگ داشتند، تهدیدت ات آنها رو به افول و کاهش رفته است.

وی تأکید کرد: البته رهبر انقلاب فرمودند که نباید مردم و مسئولان گول ظاهر سازی دشمن و دعوتهای آنها را بخورند چرا که آنان همچون مارهای سمی هستند که ظاهری زیبا و درونشان زهری کشنده دارند.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه مقاومت در زورگویی و ظلم آزمایش شده است و جواب می دهد، گفت: امیدواریم این مقاومت ادامه پیدا کند و فرهنگ مقاومت در بین مردم ما باقی بماند.

وی در ادامه از آموزش و پرورش و دانشگاهها، ارشاد خواست که با چاپ سخنان کلیدی رهبر انقلاب در 14 و 15 خرداد و توزیع آن در سطح مدراس، مساجد و دانشگاهها اقدام شود.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه