اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تجلیل از فرهنگیان، دانش‎آموزان و ایثارگران در هفته فرهنگی شهرستان‎ها/ نمایشگاه تولیدات آثار خاص فرهنگی برگزار می‎شود

تجلیل از فرهنگیان، دانش‎آموزان و ایثارگران در هفته فرهنگی شهرستان‎ها/ نمایشگاه تولیدات آثار خاص فرهنگی برگزار می‎شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معرفی فرهنگیان،دانش آموزان و ایثارگران شاخص فرهنگی به عنوان جلوه های ایثار و توانمندی هر شهرستان احصا و در هفته فرهنگی شهرستان ها تجلیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم رفیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب برنامه های هفته فرهنگی می توان از ظرفیت های دانش آموزان و فرهنگیان استان بهره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب هفته فرهنگی استان می توان از دستاوردهای چهره های مطرح علمی، فرهنگی و ادبی استان استفاده کرد، بیان داشت: باید برگزاری مسابقات ورزشی نیز در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

,

این مسئول تصریح کرد: معرفی فرهنگیان،دانش آموزان و ایثارگران شاخص فرهنگی به عنوان جلوه های ایثار و توانمندی هر شهرستان احصا و در آن ایام تجلیل می شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات آثار خاص فرهنگی در این ایام، بیان داشت: همچنین می توان از ظرفیت هنرستان ها در هر شهرستان برای برگزاری مطلوب هفته فرهنگی استفاده کرد تا دانش آموزان آثار ادبی علمی و تولیدات هنرستانی خود را به نمایش بگذارند.

,

رفیعی خاطرنشان کرد: همچنین تولیدات سرود دانش آموزی نیز می تواند در آیین های رونمایی و احتتامیه هفته فرهنگی شهرستان ها به نمایش در آید.

,

وی با بیان اینکه اگر شهرستانی فاقد فضای اسکان هست می توان از موقعیت مدارس شبانه روزی در این زمینه استفاده کرد.

,

این مسئول گفت: ضروری است هر شهرستان محور و محتوای برنامه های خود را به ستاد مرکزی برای برگزاری مطلوب و تصمیم گیری ارائه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه