اخبار داغ

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

رونق تولید کلید حل مشکلات و مقابله با تحریم/با قاچاق کالا قاطعانه برخورد شود

رونق تولید کلید حل مشکلات و مقابله با تحریم/با قاچاق کالا قاطعانه برخورد شود
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس بابیان اینکه کلید حل مسائل در مقابله با تحریم رونق تولید است گفت: باید با قاچاق کالا به‌شدت مبارزه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: مجلس و دولت هنوز درزمینهٔ رونق تولید و تحقق این شعار قدمی برنداشته است، کلید حل مسائل در مقابله با تحریم رونق تولید است و برای اینکه بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و کشور را توانمند کنیم باید توجه به رونق تولید داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: امروز تولید در کشور برای سرمایه‌گذاران راه بسیار دشوار و سختی است و نقدینگی کشور بیشتر به سمتی که غیر تولید است هدایت می‌شود؛ در دوره هشتم انقلاب اسلامی قانونی در مجلس تصویب شد که بحث هدفمند کردن یارانه‌ها بود و آنجا پیش‌بینی‌شده بود که 30 درصد منابع حاصل از فروش حامل‌های انرژی باید به تولید داده شود چون تولید در برابر نوسانات بازارهای جهانی که نشات گرفته از سیاست‌های خصمانه دشمنان است همیشه در حال تغییر است و خساراتی بر تولیدکنندگان وارد می‌کند.

,

 

,

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید قیمت تمام‌شده کالا را پایین بیاوریم و فروش کالاهای تولیدشده را تضمین کنیم؛ باید یارانه پرداخت کنیم ویکی از کارهایی که باید دولت و مجلس در جهت رونق تولید گام بردارد بحث یارانه است.

,

 

,

وی بیان کرد: باید شرایط بانک‌ها را در تعامل با سرمایه‌گذاران اصلاح کنیم، یکی از مشکلات اصلی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بانک‌ها هستند این موضوع را باید حتماً در مجلس حل کنیم، دولت و مجلس باید باهم همکاری کنند و قانونی را وضع کنند که این قانون بتواند بانک‌ها را در خدمت تولیدکنندگان بیاورد.

,

 

,

ملکشاهی راد عنوان کرد: حال حاضر باید با قاچاق کالا به‌شدت مبارزه کنیم و اجازه دهیم تولیدات داخل در داخل به فروش برسد و تولیدکنندگان را تقویت کنیم؛ بحث مالیات، جریمه و ارزش‌افزوده مشکل‌ساز است، تولیدکنندگان در سطح کشور را باید بر اساس امتیازاتی که طراحی می‌کنیم به استان‌ها گسیل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه