اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد:

قیمت سیب زمینی در یزد هفته آینده کم می شود/ فروش گیلاس مشهد تا 25 هزار تومان

قیمت سیب زمینی در یزد هفته آینده کم می شود/ فروش گیلاس مشهد تا 25 هزار تومان
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد گفت: قیمت سیب زمینی در هفته آینده قطعا کاهش می یابد چون برداشت این محصول در منطقه اصفهان آغاز و عرضه آن به میادین میوه و تره و بار افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اذعان داشت: قیمت سیب زمینی در میادین میوه و تره بار 6 هزار تومان به ازای هر کیلو می باشد که این قیمت ها در میوه فروشی ها و خرده فروشی ها 30 درصد افزایش خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حسین مشرف، با اشاره به افزایش قیمت سیب زمینی، افزود: کمبود عرضه سیب زمینی در میادین باعث افزایش قیمت ناگهانی این محصول شده است چراکه برداشت در منطقه جنوب به پایان رسیده و هنوز برداشت در سایر مناطق آغاز نشده است.

,

وی ادامه داد: قیمت سیب زمینی در هفته آینده قطعا کاهش می یابد چون برداشت این محصول در منطقه اصفهان آغاز و عرضه آن به میادین میوه و تره و بار افزایش می یابد.

,

وی خاطرنشان کرد: قیمت سایر میوه ها افزایشی نداشته است و حتی برخی میوه های سر درختی مانند زردآلو، گیلاس و هلو سیرنزولی قیمت را داشته است.

,

مشرف در رابطه با قیمت گیلاس نیز اذعان داشت: گیلاس مشهد بسته به کیفیت آن معادل 20 تا 25 هزار تومان و گیلاس اصفهان قیمتی بین 8 تا 12 هزار تومان در میدان میوه و تره بار قیمت گذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه