اخبار داغ

امام جمعه بوکان:

دشمنان در برابر تفکر منطق مقاومت شکست خورده‌اند

دشمنان در برابر تفکر منطق مقاومت شکست خورده‌اند
امام جمعه بوکان گفت: دشمنان نظام اسلامی در برابر منطق مقاومت شکست خورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عباس احمدی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، با اشاره به واژه بسیار مهم منطق مقاومت در سخنان رهبری، اظهار داشت: اکنون و در این شرایط ویژه بهترین راه پیروزی در برابر دشمنان نظام مقاومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: بی تردید تسلیم شدن در برابر دشمنان بسیار پرهزینه تر از مقاومت است و ما این مهم را طی چند دهه گذشته در سطح جهان به خوبی دیده‌ایم.

,

امام جمعه بوکان، با اشاره به ریشه تاریخی منطق مقاومت در اسلام، عنوان کرد: یاران پیامبر(ص) در شعب ابی‌طالب با اندیشه منطق مقاومت بر سخت‌ترین تحریم‌ها پیروز شدند و این مهم نیز همچنان ادامه دارد.

,

وی، ادامه داد: با نگاهی به وضعیت کنونی خاورمیانه به خوبی می‌توان دید که دشمنان اسلام با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری در مقابل تفکر مقاومت شکست خورده‌اند و این ناکامی‌ها تا منطق مقاومت پا برجا باشد همچنان ادامه خواهد داشت.

,

ماموستا احمدی، تصریح کرد: همچنان که رهبری فرمودند، تجربه مقاومت همواره عقب نشینی دشمن و تجربه تسلیم همواره فشار مضاعف و بدون حد یقف دشمن بوده است. بی شک شاهد پیروزی ملت ایران و شکست مفتضحانه دشمن در این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای خواهیم بود.

,

وی، ادامه داد: به یقین می توان گفت که اکنون اندیشه مقاومت که از صدر اسلام آغاز شده و امام عزیز(ره) و رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده آن بودند در نهایت سبب افول و نابودی دشمنان اسلام خواهد شد.

,

امام حمعه بوکان، در پایان گفت: باید روحیه مقاومت و ایستادگی مورد تاکید مقام معظم رهبری تا رسیدن به تمام اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی روز به روز تقویت شود و مردم هیچ‌گاه دست از آن بر ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه