اخبار داغ

لحظه شماری اردبیلی ها برای میزبانی لیگ جهانی والیبال/ آسمان خراش های جهان راهی استان اردبیل می شوند

لحظه شماری اردبیلی ها برای میزبانی لیگ جهانی والیبال/ آسمان خراش های جهان راهی استان اردبیل می شوند
تنها 8 روز دیگر تا ورود آسمان خراش های جهان به اردبیل برای اجرای هفته چهارم لیگ جهانی والیبال باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، هفته چهارم مسابقات لیگ جهانی والیبال 2019 که تیم های مدعی و با کارنامه درخشانی در دوره های قبل از خود بجای گذاشته اند حضور دارند این بار می خواهند خود را در ورزشگاه شش هزار نفری اردبیل و درمیان تماشاگران علاقمند و خوش ذوق محک بزنند، مسابقه ای که برای اردبیلی ها میزبانی آن یک رویایی بیش نیست پیش بینی می شود بیش از  یک میلیارد نفر به از طریق شبکه های مختلف جهانی به تماشایی این بازی ها بنشینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

با وجود اینکه استان اردبیل از قبل شاهد میزبانی مسابقات جهانی امیدهای جهان و آسیا بودند لذا در نحوه انعکاس توانمندی و قابلیت‌های متنوع استان اردبیل در میزبانی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان نیازمند بازنگری های است که باید تمامی نواقص های میزبانی های دور قبل را برطرف و با یک برنامه ریزی منسجم و آری از هرگونه نقص و سوء مدیریت های به استقبال این رویداد بزرگ ورزشی جهان رفت.

,

رویداد مهم ورزشی که چشم میلیارد ها در انتظار دیدن آن هستند باید دستگاه های اجرایی بتوانند از این فرصت طلایی بخوبی استفاده کنند بطوری که بتوانند علاوه بر میزبانی خوب و شایسته از تیم ها و میهمانان خارجی، قابلیت های گردشگری استان اردبیل را نیز به خوبی معرفی کنند.

,

 

,

http://media.dana.ir/content/files/ardebil/1689887.gif

, http://media.dana.ir/content/files/ardebil/1689887.gif,

ضرورت فضا سازی شهری و ورد شهرداری به این موضوع مهم فرهنگی

, ضرورت فضا سازی شهری و ورد شهرداری به این موضوع مهم فرهنگی,

با برگزاری هر وریداد مهم ورزشی در کشورهای مختلف و ایران همیشه فضاسازی های شهری و رسانه ای شدند آن ذوق و شوق خواصی به اهالی میزبان این رویدادهای مهم ورزشی به ویزه نوجوانان و جوانان می بخشد که انرژی باعث می شود دو چندان برای نوجوانان تأثیر مثبتی داشته باشد تا بسیاری از این طیف اقشار نواجوانان و جوانان گرایش به سمت آموزش و این رشته ورزشی روی بیاورند که در نوع خود بی نظیر و قابل تامل است.

,

لذا اهمیتی که از فضاسازی شهری با رویکرد این رویداد بزرگ ورزشی در بعدهای مختلف اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم دارد، باید دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری مرکز اردبیل برنامه ویژه ای برای این امر مهم اتخاذ و برنامه ریزی کند که هنوز تنها 8 روز به ورود تیم های خارجی باقی مانده است هیچ علائم و نشانه ای در خیابان ها، میادین اصلی شهر، معابر شهری دیده نمی شود. 

,

 

,

1744699

, 1744699,

 

,

ایده‌های نوین در میزبانی از لیگ ملت‌های والیبال جهان به کارگیری شود

, ایده‌های نوین در میزبانی از لیگ ملت‌های والیبال جهان به کارگیری شود,

استاندار اردبیل گفت: برای فراهم‌آوردن شرایط مطلوب از میزبانی لیگ والیبال ملت‌های جهان نیازمند به کارگیری ایده‌های نوین هستیم.

,

اکبر بهنام‌جو در جلسه شورای عالی ورزش و ستاد برگزاری مسابقات والیبال ملت‌های جهان که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت:با برگزاری هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل باید به پیاده‌سازی برنامه‌های نوین نیز توجه شده و میزبانی مطلوب و درخور تحسینی را ارائه نمود.

,

وی با بیان اینکه نواقص میزبانی‌های پیشین اردبیل از مسابقات متعدد ورزشی باید شناسایی و برطرف شود، افزود: از برکات چنین میزبانی‌هایی باید به بهترین شکل ممکن بهره برده تا علاوه بر اینکه نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان باشیم به معرفی قابلیت‌های گردشگری و اقتصادی استان نیز توجه نماییم.

,

استاندار اردبیل اضافه کرد: با برگزاری این دوره از مسابقات در اردبیل به جهانیان نشان خواهیم داد تا اردبیل به عنوان نمونه‌ای از استان‌های کشورمان علاوه بر اینکه در امنیت کامل به سر می‌برد از بالاترین فرهنگ نوع دوستی و میهمان‌نوازی نیز برخوردار است.

,

وی بر ضرورت توجه به زیباسازی‌های شهری نیز تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به فرصت کوتاه باقیمانده باید با بسیج نیروها و بالابردن مشارکت تمامی دستگاه‌ها زمینه‌سازی برای برخورداری از میزبانی شایسته‌ را شاهد شویم.

,

بهنام‌جو در پایان تاکید کرد: پیشرفت والیبال استان باید در دستور کار مسئولان ورزشی قرار گیرد چرا که بعد از میزبانی از چنین مسابقاتی انتظار توسعه ورزش قهرمانی نیز بی‌مورد نخواهد بود.

,

1744722

, 1744722,

 

,

نحوه انعکاس توانمندی‌های اردبیل در میزبانی از لیگ جهانی والیبال بازنگری شود

, نحوه انعکاس توانمندی‌های اردبیل در میزبانی از لیگ جهانی والیبال بازنگری شود,

رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: نحوه انعکاس توانمندی و قابلیت‌های متنوع استان اردبیل در میزبانی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان نیازمند بازنگری است.

,

نادر فلاحی درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار کرد: به منظور به بار نشستن زحمات شبانه روزی و مستمر در خصوص میزبانی مطلوب از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل می‌بایست ضمن قدر دانستن فرصت موجود؛ توانمندی‌های متعدد استان در بخش‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انعکاس داده شود.

, سبلان‌ما,

 

,

1744723

, 1744723,

 

,

وی با بیان اینکه فرصت سوزی در چنین مقطعی به هیچ عنوان صلاح نخواهد بود، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌بایست با درک صحیح و به موقع موقعیت کنونی پای کار آمده و در میزبانی مطلوب از این رقابت‌ها کمک حال باشند.

,

رئیس هیات والیبال استان اردبیل یادآور شد: لیگ ملت‌های جهان به نقل از فدراسیون جهانی والیبال دارای بیش از یک میلیون و ۲۰۰ میلیون بیننده از کشورهای مختلف جهان بوده و چنین حجمی از تماشاگران نشان دهنده اهمیت مسابقات است.

,

به گفته فلاحی لیگ ملت‌های جهان بعد از میزبانی کشورهای چین، ژاپن و در ادامه استان آذربایجان غربی در ایستگاه چهارم خود به اردبیل خواهد رسید و با توجه به مقدمات و برنامه ریزی‌های انجام شده میزبانی شایسته و حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در این دوره از مسابقات انتظار می‌رود.

,

وی در پایان بر ضرورت برخورداری از فضاسازی‌های مناسب شهری تاکید کرد و افزود: میزبانی از بالاترین سطح مسابقات والیبال در اردبیل افتخار بزرگی برای این استان بوده و به نمایندگی از کشور عزیزمان باید تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات طبق استانداردهای فدراسیون جهانی فراهم شود.

,

 

,

جزئیات بلیت فروشی لیگ جهانی والیبال در اردبیل

, جزئیات بلیت فروشی لیگ جهانی والیبال در اردبیل,

با توجه به مدت کوتاه باقیمانده تا آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان به میزبانی اردبیل جزئیات بلیت فروشی و جایگاه‌های اختصاص داده شده به تماشاگران اعلام شد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: طبق زمان‌بندی اعلام شده به زودی فروش اینترنتی بلیت هفته چهارم لیگ در سامانه‌های در نظر گرفته شده آغاز خواهد شد و بدین منظور جدای از جایگاه‌های ویژه، چهار هزار و ۲۰۷ صندلی برای عرضه بلیت شماره گذاری شده است.

,

آقاخانی افزود: تمامی بلیت‌ها به صورت شماره‌گذاری شده و با تعیین جایگاه ورودی پیش فروش خواهند شد و در این راستا تمامی صندلی‌های مجموعه ورزشی رضازاده شماره‌گذاری شده‌اند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص بهای بلیت ورودی این مسابقات نیز گفت: میزان دقیق بهای بلیت‌ها تاکنون مشخص نشده اما احتمالا قیمت‌ها بستگی به جایگاه‌ها بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شود.

,

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ جهانی والیبال از ۳۱ خرداد در اردبیل آغاز شده و تا دوم تیرماه ادامه خواهد یافت، افزود: با توجه به اینکه در هر روز دو مسابقه برگزار خواهد شد، خریداران بلیت مسابقات می‌توانند با تهیه یک بلیت هر دو مسابقه همان روز را تماشا کنند.

,

آقاخانی با بیان اینکه بدون تهیه بلیت و شناسه امکان حضور در ورزشگاه مقدور نخواهد بود، افزود: بنا به درخواست فدراسیون میهمانان ویژه نیز قبل از شروع مسابقه باید دارای دعوت‌نامه و کارت‌های ویژه باشند.

,

 با اعلام فدراسیون جهانی والیبال هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان در ۳۱ خرداد ماه با دیدار تیم‌های فرانسه با استرالیا و ایران با پرتغال آغاز خواهد شد، در ۱ تیر ماه فرانسوی‌ها به استقبال پرتغال رفته و ملی پوشان کشورمان در مقابل استرالیا قرار خواهند گرفت و در دوم تیرماه نیز پرتغال با استرالیا و ایران با فرانسه دیدار خواهند کرد.

,

1744725

, 1744725,

 

,

آیا بانوان علاقه‌مند به والیبال نیز می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند؟

, آیا بانوان علاقه‌مند به والیبال نیز می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند؟,

با توجه به جلسه روز گذشته شورای عالی ورزش در استانداری قرار بر این شد که یک قسمت از ورزشگاه در اختیار بانوان گذارده شود و در این رابطه حضور بانوان خبرنگار، قهرمانان ورزشی و غیره در اولویت قرار خواهند گرفت که تهیه بلیط این قسمت نیز تنها از طریق اینترنی مغدور خواهد شد.

,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با توجه به اینکه هم‌اکنون کشورمان تحت تحریم کشورهای استکباری قرار دارد و با توجه به اینکه در مدت برگزاری مسابقات، یک میلیارد نفر در سطح جهان این مسابقات را تماشا خواهند کرد، بنابراین بسیاری از رسانه‌ها این اخبار را پوشش داده و مسوولان دنیا نیز به کشور ایران و به شهر اردبیل توجه خواهند کرد.

, سبلان‌ما,

بنابراین با ابزار ورزش می‌توان شهر اردبیل را در سطح بین‌المللی به جهانیان شناساند چون برای برخی‌ها این سوال پیش آمده که شهر اردبیل در کجا واقع شده است؟ بنابراین، این شهر برای مردم جهان ناشناخته بود پس در زمان برگزاری مسابقات، ارومیه در صدر اخبار ورزشی دنیا قرار می‌گیرد.

,

در حالی که اگر قرار بود به غیر از میزبانی مسابقات والیبال، درصدد شناساندن اردبیل به سطح دنیا می‌بودیم باید هزینه‌های کلانی صرف می‌شد.

,

امیدورایم میزبان خوبی برای این رویداد مهم ورزشی جهان در استان اردبیل باشیم و بتوانیم از فرصت طلایی، طلایی استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه