اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جونان سیستان و بلوچستان خبر داد:

۵۵۰۰ خانوار ساکن مناطق محروم از فضای ورزشی جدید بهره مند می شوند

۵۵۰۰ خانوار ساکن مناطق محروم از فضای ورزشی جدید بهره مند می شوند
مدیرکل ورزش و جونان سیستان و بلوچستان از افتتاح 3 پرژه جدید ورزشی در شهرستان های دلگان و ایرانشهر، طی هفته جاری خبر داد و گفت: راه اندازی این پروژه ها موجب بهره مندی 5هزار و 500 خانوار ساکن مناطق محروم استان از امکانات ورزشی مناسب خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد زابلی در گفتگو با عصرهامون، از افتتاح سه پروژه ورزشی در شهرهای ایرانشهر و دلگان طی هفته جاری خبر داد و گفت: این پروژه ها با مساحت قریب به 3هزار و 900 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: یکی از این پروژه ها، سالن چندمنظوره ورزشی روستای چاه شور شهرستان دلگان است که کلنگ آن در سال 92 به زمین زده شد و پس از گذشت 6 سال آماده افتتاح شد.

وی ادامه داد: مساحت این سالن چند منظوره هزار و 242 متر مربع و اعتبار هزینه شده برای اتمام مراحل ساخت آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات ملی_ استانی تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سالن موجب بهره مندی 8 هزار نفر در قالب هزار 950 خانوار در 7 روستا از امکانات ورزشی مناسب خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای نوک آباد زردکوه و روستای شهر دراز ایرانشهر از جمله پروژه هایی است که در هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کرد مساحت هر یک از این زمین ها را هزار 350 متر اعلام کرد و گفت: عملیات احداث این دو پروژه از ابتدای سال جاری آغاز و برای تکمیل هر یک 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی هر یک از آن ها موجب بهره مندی هزار و 780 خانوار از امکانات ورزشی خواهد شد .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه