اخبار داغ

قامت رهبر انقلابمان دشمن را به زانو درآورده است

قامت رهبر انقلابمان دشمن را به زانو درآورده است
امام جمعه شهرستان بهار گفت: مقاومت چهل ساله ما باعث شده که ایران چهارمین کشور مقتدر دنیا در بحث نظامی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حاتم نیا درگفتگو باخبرنگار نافع، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) درباره منطق مقاومت گفت: غربی ها کتابی تحت عنوان دکترین مقاومت خمینی نوشته اند و گام اول انقلاب هم بر اساس همین مقاومت پیش رفت و به نتیجه رسیدیم و این از برکات مقاومت بوده که امریکا با آن همه پلیدی ها پای میز مذاکره نشسته است.
وی ادامه داد: پمپئو با آن 12 پیش شرطی که ما را برای مذاکره فرامی خواند اکنون به گدایی افتاده و به کشورهای اروپایی سفر می کند و از پیش شرطها صرف نظر می کند و ما بازهم شعار مرگ بر امریکا سر می دهیم و این به برکت مقاومت ملت ماست.
حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: هم اکنون ایران چهارمین کشور مقتدر دنیا از نظر نظامی در بعد موشکی بعد از امریکا ، چین و روسیه است و این از برکت مقاومت است و مجموع اینها را می توانیم به قول غربی ها تحت عنوان دکترین مقاومت خمینی بنامیم که هم اکنون در قامت رهبر عزیز انقلابمان متبلور شده و دشمن را به زانو درآورده است.
وی با اشاره به نشست اخیر برخی سران عرب و امریکا و اسرائیل مصداق دیگر مقاومت را فلسطین دانست و گفت: امسال 120 کشور در حمایت از فلسطین در روز قدس به راهپیمایی پرداختند که این نشان از مقاومت دارد.
وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کشورهای غربی را به سگی تشبیه کرد که چه جلو بروی پارس می کند و چه عقب بروی پارس خواهد کرد و تنها راه مقابله با آن این است که محکم سرجایت بایستی و از موضع خود عقب نشینی نکنی.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه