اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا 31 تیرماه

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا 31 تیرماه
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق چهار جشنواره در طول سال‎های گذشته امسال پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان برگزار خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به موضوعات مختلف جشنواره ابوذر در استان زنجان عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگ، ایثار، مقاومت و شهادت و موضوع آزاد (یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات این جشنواره هستند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند، آثار خود را در بخشهای خبر، تیتر، عکس، گزارش، کاریکاتور، یادداشت و چند رسانه‌ای برای ما ارسال کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 31 تیرماه خواهد بود و گفت: مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نیز همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور میهمان  کشوری برگزار می‌شود.

,

جعفری تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به وب سایت zanjanfestival.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های 33062117 و 33552240 تماس بگیرند.

,

وی با بیان اینکه امسال یک بخش ویژه نیز برای مراسم اختتامیه در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: تجلیل از امیدبخش‌ترین دستگاه اجرایی در حوزه خبر و رسانه به عنوان بخش ویژه در مراسم اختتامیه جشنواره امسال در نظر گرفته شده است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در ادامه با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری این مراسم اظهار کرد: بسیج رسانه استان زنجان تجربه موفقی در برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای داشته و هرسال به دنبال افزایش کیفیت برگزاری این جشنواره است.

,

وی با بیان اینکه حضور تعداد قابل توجهی آثار رسانه‌ای در بخشهای مختلف در سالهای گذشته مشهود بود، عنوان کرد: برگزیدگان جشنواره استانی در جشنواره کشوری ابوذر شرکت می‌کنند که در طول سالهای گذشته از زنجان نیز برندگانی در جشنواره کشوری داشتیم.

,

جعفری همچنین یادآوری کرد که امسال علاوه بر اینکه قرار است آثار در تهران داوری شود، استفاده از کارشناسان برجسته رسانه در تیم داوری مورد تاکید است.

,

وی با اشاره اینکه دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار شرکت کنندگان است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان-سه راه امجدیه- کانون امام علی(ع) طبقه دوم  قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه