اخبار داغ

عضو شورای شهر زنجان:

ساخت پل مدرس زنجان در عرض یک سال برنامه‌ریزی شده است/ بازگشایی محور جدید پادگان در موعد مقرر انجام می‌شود

ساخت پل مدرس زنجان در عرض یک سال برنامه‌ریزی شده است/ بازگشایی محور جدید پادگان در موعد مقرر انجام می‌شود
عضو شورای شهر زنجان‏ با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر زنجان گفت: ساخت پل مدرس زنجان در عرض یک سال برنامه‌ریزی شده است‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حمیدی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان اظهار کرد: بازگشایی محور جدید پادگان در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا;,

وی با بیان اینکه اگر می‌توانستیم پروژه سبزه میدان را به موقع آغاز کنیم، به طور یقین در برنامه زمانی دو ساله به اتمام می‌رسید، ابراز کرد: با این وجود برنامه‌ریزی می‌شود تا مناقصه برگزار و شرکت پیمانکار انتخاب شود و این قول را به مردم می‌‎دهیم که این پروژه دو سال بعد از آغاز به اتمام برسد.

,

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای تقاطع مدرس نیز برنامه‌ای ساخت پل داریم، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا پروژه تقاطع غیرهمسطح مدرس را به مراتب بهتر از پل امام حسن مجتبی(ع) اجرا کنیم.

,

وی بیان کرد: پل مدرس قرار است با معماری بهتری نسبت به پل امام حسن مجتبی(ع) اجرا شود که سعی داریم اتمام این پروژه نیز در عرض یک سال انجام شود.

,

حمیدی با بیان اینکه اتمام به موقع پروژه‌ها را جزو اولویت مدیریت شهری قرار داده‌ایم، ادامه داد: پل امام حسن مجتبی(ع) یک تجربه موفق در اتمام به موقع پروژه‌های شهری است.

,

وی تصریح کرد: باید در مدیریت شهری به گونه‌ای عمل کنیم که با کاهش هزینه‌های اضافی رضایت شهروندان را جلب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه