اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب نیازجامعه است

انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب نیازجامعه است
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سازماندهی ۱۲ هزار نفر شبکه تبلیغ استان پشتوانه عظیمی برای حرکت نظام و انقلاب است گفت: باید برای پاسخ به نیازهای جامعه به انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب بیش از پیش توجه کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حجت الاسلام علی دشتکی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان که پیش از ظهر امروز در سازمان تبلیغات برگزار شد، گفت: جبهه باطل هر روز در برابر جبهه حق و حقیقت به ناتوانی خود معترف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: ۱۲ هزار نفر شبکه تبلیغ استان که پشتوانه عظیمی برای حرکت نظام و انقلاب و جبهه فرهنگی انقلاب است، سازماندهی شده است.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به ۱۴ راهبردی که به کمک نخبگان طراحی شده بود بیان کرد: از مدیریت محیط تعاملی تا اولویت گرایی و کادرسازی برخی از راهبرد های ما در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بود.

,

حجت‌الاسلام دشتکی استفاده از ابزار های هنری و تنوع بخشی به تولیدات و پیوست فرهنگی و همچنین شبکه سازی محلی و منطقه‌ای را برخی دیگر از راهبرد های سازمان دانست.

,

وی افزود: رتبه اول کشوری را در حوزه قرآن در سال گذشته کسب کردیم و در موضوع اقتصاد مقاومتی که موضوع روز است تنها دستگاه برتر در حوزه گفتمان سازی در استان بودیم.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: باید برای پاسخ به نیازهای جامعه به انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب بیش از پیش توجه داشته باشیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه