اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

مبلغ و سازمان تبلیغات باید اقتدار داشته باشند که در برابر هجومات و شبیخون ها بیاستند

مبلغ و سازمان تبلیغات باید اقتدار داشته باشند که در برابر هجومات و شبیخون ها بیاستند
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه داعیه دار و وظیفه اصلی سازمان تبلیغات مدیریت فریادهای توحید است گفت: مبلغ و سازمان تبلیغات باید آن قدر اقتدار داشته باشند که در برابر هجومات و شبیخون ها بیاستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: مبلغ و سازمان تبلیغات باید آن قدر اقتدار داشته باشد که در برابر هجومات و شبیخون ها بیاستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات داعیه دار و وظیفه دار این هست که حرف خدا را به گوش مردم برسانند تاکید کرد: با توجه به بحث ارزشمند تبلیغ و تبشیر در قرآن جایگاه این سازمان مشخص می‌شود و این سازمان داعیه‌دار انتقال حرف خدا به جامعه است.

,

امام جمعه همدان افزود: داعیه دار و وظیفه اصلی این سازمان این است که فریادهای توحید را باید مدیریت کند.

,

حجت‌الاسلام شعبانی ادامه داد: سازمان تبلیغات باید مدیریت کند تا فریاد ها در همهمه های هم تداخل پیدا نکند و درست به جامعه منتقل شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: در بیانیه گام دوم کلیدواژه اساسی که باعث شده پیشرفت و حرکت به سمت تمدن اسلام ‌باشد بحث جوانان است.

,

وی گفت:مسئولیت پذیری ورود به فضای لغزنده است و در فضای لغزنده اگر دستگیری نشود احتمال زمین خوردن وجود دارد و باید دستگیری کنیم و تعامل و هم افزایی داشته باشیم.

,

امام جمعه همدان در پایان با بیان اینکه دستگیری کردن در یک مسیر حرکت کردن است تصریح کرد: در استان فضای تعامل خوبی وجود دارد و مسیر واحد، هدف واحد و دغدغه‌ها واحد است.

,

در این آئین که با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، معاون سیاسی امنیتی استانداری، ائمه جمعه استان، آیت‌الله موسوی اصفهانی، مدیرحوزه های علمیه استان همدان و جمعی از نخبگان فرهنگی و طلاب برگزار شد حجت الاسلام علی دشتکی تودیع و حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان معارفه شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه