اخبار داغ

فرماندار بردسکن تاکید کرد؛

مجموعه اقدامات باید باعث ترغیب سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال و کارآفرینی شود

مجموعه اقدامات باید باعث ترغیب سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال و کارآفرینی شود
فرماندار بردسکن ضمن تاکید بر رفع موانع تولید در شهرستان بردسکن، گفت: مجموعه مدیران باید با استفاده صحیح از منابع و ظرفیت‌های شهرستان، تلاش کنند تا با رفع موانع، سرمایه گذاران امیدوارتر از گذشته برای توسعه اشتغال و کارآفرینی ترغیب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، پیش از ظهر امروز در نشست رفع موانع تولید شهرستان بردسکن که با حضور سرمایه گذاران بخش صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال رویکرد و راهبرد اصلی دولت تدبیر وامید است و باید بستر لازم برای فعالیت این بخش فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچینین با بیان اینکه تاکنون دستگاه‌های اجرایی شهرستان تعامل و همکاری خوبی در جهت حمایت از تولید و اشتغال داشته اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این هم‌افزایی منجر به رونق تولید و افزایش اشتغال در سطح شهرستان بردسکن شود.

,

فرماندار بردسکن ضمن تاکید بر رفع مشکل برق ترمینال گرین پسته این شهرستان، تصریح کرد: مدیریت برق شهرستان ضمن بررسی موانع موجود و انجام اقدامات تخصصی، همکاری لازم را برای رفع مشکل انجام دهد.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: مجموعه مدیران باید با استفاده صحیح از منابع و ظرفیت‌های شهرستان، تلاش کنند تا با رفع موانع، سرمایه گذاران امیدوارتر از گذشته برای توسعه اشتغال و کارآفرینی ترغیب شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه