اخبار داغ

گلایه فرماندار لنده از عدم انجام یک کار ساده توسط راه و شهرسازی+تصاویر

گلایه فرماندار لنده از عدم انجام یک کار ساده توسط راه و شهرسازی+تصاویر
سید خدادوست موسوی در بازدید از پروژه محور ارتباطی لنده به تراب با گلایه از عدم اجرای ابنیه فنی در مسیر این جاده ارتباطی خواستار ایجاد ابنیه فنی توسط پیمانکار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، توسعه راه ها یکی از مهمترین آیتم های حیاتی برای توسعه و خروج از بن بست راه در شهرها است که شهرستان لنده با اجرای پروژه های ارتباطی در حوزه راه می تواند هرچه سریعتر خروج از بن بست تاریخی خود را امکان پذیر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار شهرستان لنده به همراه بخشدار موگرمون، رئیس اداره راه و شهرسازی و  کشاورزی این شهرستان از پروژه های جهادکشاورزی و راه شهرستان لنده در بخش موگرمون بازدید کردند.

,

در این بازدید آخرین وضعیت پروژه راه ارتباطی لنده به تراب مورد ارزیابی قرار گرفت که سید خدادوست موسوی با گلایه ازعدم اجرای ابینه فنی توسط پیمانکار و اجرای عملیات خاکبرداری گلایه کرد.

,

وی تاکیدکرد: باتوجه به نقش مهم این پروژه در خروج از بن بست شهرستان لنده لازم است حجم عملیات اجرایی به خصوص ایجاد ابنیه فنی در طول مسیر هرچه سریعتر کار شوند.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: پیشرفت کاری خوب پل لنده به تراب به دلیل اهمیت این پل  باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

, .,

موسوی اظهارکرد: با تکمیل پل تراب و تکمیل جاده ارتباطی این مسیر شاهد خروج از بن بست تاریخی این شهرستان و اتصال به جاده دسترسی مناسب و ایمن را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

,

وی در ادامه روند اجرای طرح های دامداری را در شهرستان لنده مناسب توصیف کرد و از مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده خواست در بخش کشاورزی نیز فعالیت های خود را گسترده تر کنند.

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه