اخبار داغ

دختران بزک کرده ای که همچنان اصالت فرهنگ لر را به تاراج می گذارند/کارگردانانی که همچنان بدون مجوز می تازند+تصاویر

دختران بزک کرده ای که همچنان اصالت فرهنگ لر را به تاراج می گذارند/کارگردانانی که همچنان بدون مجوز می تازند+تصاویر
افرادی که طبق برخی تحقیقات بومی استان نیز نیستند اما با لباس زیبای محلی استان لر نشین کهگیلویه و بویراحمد و آرایش بسیار غلیظ و زننده به عنوان مدل انتخاب می شوند اینکه یک بانوی لر زبان با لباس محلی برای یک مکان خاصی به عنوان مدل انتخاب شود در شأن بانوان استان نبوده است و هیچگاه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، فضای مجازی فضایی نا محدود است، خیلی ها در گذشته آرزوی معروف بودن را داشتند اما به وسیله فضای مجازی امروزه می توانند با 1 دقیقه کلیپ معروف شوند بنابراین می توان مزایای این فضا را هم در نظر گرفت اما ولنگاری و بی بند و باری و گاهی از بین رفتن اصالت در این فضا از معضلاتی است که قابل جبران نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

 

,

در گذشته زنان و بانوان لر بر روی خیلی از موارد تعصب و غیرت داشتند اینکه نامحرم عکس آنها را ببیند واکنش نشان می دادند، اینکه با آرایش غلیظ وارد مکانی عمومی شوند خودداری می کردند اما این روزها می بینیم که افرادی در فضای مجازی به راحتی این فرهنگ اصیل و غیرت بانوان لر را زیر سوال برده اند.

,

 

,

افرادی که طبق برخی تحقیقات بومی استان نیز نیستند اما با لباس زیبای محلی استان لر نشین کهگیلویه و بویراحمد و آرایش بسیار غلیظ و زننده به عنوان مدل  انتخاب می شوند و برای بخش های مختلف تبلیغ می کنند اینکه یک بانوی لر زبان با لباس محلی برای یک مکان خاصی به عنوان مدل انتخاب شود در شان بانوان استان نبوده است و هیچگاه نیست.

,

, ,

 

,

این بانوان در حقیقت زیبایی خود را به تاراج می گذارند زیبایی که خداوند گفته است آن را تنها برای شوهرانتان به نمایش بگذارید اما انتشار برخی کلیپ ها در فضای مجازی اصالت  بانوان لر  را زیر سوال برده است.

,

 

,

این کلیپ ها علاوه بر اینکه شأن و شخصیت بانوان لر را تحت الشعاع قرار می دهد باعث می شود که نگاه مردم به یک زن لر در این کلیپ ها خلاصه شود و ذهنیت خاصی پیدا کند.

,

, ,

 

,

از طرفی کارگردان هایی وارد عرصه ساخت کلیپ های لری شده اند که مجوز ندارند و تنها برای سود و منفعت خود دست به چنین کارهایی می زنند بدون شک ساخت چنین کلیپ هایی که با فرهنگ اصیل لر هیچ سنخیتی  ندارد آینده خوبی را بای بانوان رقم نخواهد زد.

,

 

,

انتظار می رود که مسئولان بر ساخت و انتشار کلیپ هایی که در آن بانوان لر به عنوان مدل استفاده می شوند نظارت بیشتری داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه