اخبار داغ

افشاگری عجیب خطیر در مورد شفر/ او دلال بود

افشاگری عجیب خطیر در مورد شفر/ او دلال بود
معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز در جمع هواداران دست به افشاگری عجیبی در مورد سرمربی سابق این تیم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش سه، امروز تعدادی از هواداران خشمگین استقلال جلوی در باشگاه جمع شدند و علیه امیرحسین فتحی شعار دادند و در این بین علی خطیر به نمایندگی از باشگاه در جمع آنها حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اولین سوال از خطیر در این باره بود که چرا باشگاه شفر را  از کار برکنار کرد و شان او را حفظ نکرد تا کار به شکایت به فیفا بکشد که معاون ورزشی باشگاه به این شکل به سوال پاسخ داد: تمام اسناد موجود است، ایشان خودشان چند بازیکن خارجی به استقلال آوردند و زمانی که می خواستیم در نیم فصل آنها را رد کنیم او می گفت آنها در حال پیشرفت هستند. در زمان جذب این بازیکنان که اصلا ما حضور نداشتیم. 

,

او ادامه داد: همین تیام و جپاروف، مدیران وقت 100 هزار دلار برده بودند به ترکیه تا با آنها تمدید کنند، شفر 80 هزار دلار از قرارداد خودش را برداشت و 20 هزار دلار برای آنها نگه داشت که نه تیام و نه جپاروف حاضر نشدند قرارداد خود را تمدید کنند.

,

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد عملکرد فنی شفر هم به هواداران گفت: فکر کنم همه شما قبول دارید  عملکرد فنی او خوب نبود. ما اصلا دربی را باختیم، اگر همین سایپا و پدیده را می بردیم حالا قهرمان شده بودیم. همه تیم ها صدر جدول را به ما بفرما زدند ولی ترکیب های عجیب باعث شد که نتیجه نگریم. 

,

وی افزود: ما فرهاد مجیدی را آوردیم تا اوضاع تیم را جمع کند، او خوب هم نتیجه گرفت و اگر اشتباه داوری در بازی با صنعت نفت نبود ما قهرمان می شدیم.

,

اما در ادامه یکی از هواداران گفت که حرف های خطیر در مورد برکناری شفر قانع کننده نیست که او به این شکل به آن پاسخ داد: شما 10 چیز می دانید و من از 2 هزار مساله خبر دارم. حالا که اینطور شد من سند دلالی های این آقا را رو می کنم تا متوجه شوید من چه می گویم.

,

اما یکی از هواداران پرسید پول صیادمنش کجاست که معاون باشگاه به این شکل به آن پاسخ داد: تمام پول صیادمنش خرج قرارداد شفر و کادرفنی تا لحظه ای شد که در تیم فعالیت می کردند. من شنیده ام که می گویند شفر پول نگرفته است، او برای 5 هزار دلار به باشگاه می آمد و تا پولش را نمی گرفت بیرون نمی رفت. برانکو چند ماه پول نگرفت ولی صدایش در نیامد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه