اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اردبیل خبرداد؛

آغاز ثبت نام نوآموزان در مدارس ابتدایی استان اردبیل/ ۱۴۸۰ مدرسه ابتدایی در سراسر استان فعالیت می کنند

آغاز ثبت نام نوآموزان در مدارس ابتدایی استان اردبیل/ ۱۴۸۰ مدرسه ابتدایی در سراسر استان فعالیت می کنند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز ثبت نام نوآموزان در مدارس ابتدایی سراسر استان خبرداد و گفت: پیش بینی می شود در سالجاری بیش از ۱۲۵ هزار دانش آموز در مدارس ابتدایی ثبت نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رعنا پرتوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از آغاز ثبت نام مدارس ابتدایی در سراسر استان خبرداد و گفت:پیش بینی می شود در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹، حدود  ۱۲۵ هزار دانش آموز در مدارس ابتدایی استان اردبیل تحصیل کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
پرتوی با بیان اینکه در سطح استان اردبیل ۱۴۸۰ مدرسه ابتدایی با ۵ هزار و ۸۳۶ کلاس درس  و ۶۸۲ مرکز پیش دبستانی با هزار و ۲۹۵ کلاس در حال فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان ابتدایی هستند،گفت:در سال سالتحصیلی ۹۸_۹۷ در استان ۱۲۳ هزار ۹۸۸ نفر دانش آموزان در مدارس ابتدایی در حال تحصیل بودند.
,
 
,
وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی ۹۸ و ۹۹ ، ۱۲۵ هزار دانش آموز در مدارس ابتدایی استان اردبیل تحصیل کنند.
,
 
,
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه از اول تیرماه سالجاری سنجش دانش آموزان ابتدایی استان با هدف غربالگری زودهنگام و مداخله به هنگام آغاز می‌شود، اظهار داشت: تعداد 11 پایگاه سنجش به صورت ثابت و سیار در استان به ارائه خدمات به خانواده‌ها اقدام کرده‌اند که پنج پایگاه از آنها در اردبیل و حومه و 6 پایگاه نیز در شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی، خلخال، مشکین‌شهر، بیله‌سوار و اصلاندوز فعالیت خوهند کرد.
,
 
,
وی در ادامه سخنان خود به طرح سنجش نوآوزان نیز اشاره کرد و گفت: در استان ۲۱ هزار و ۸۱۶ نوآموز در طرح سنجش سال ۹۷ مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد چهار هزار و ۱۰۱ نفر به مراکز تخصصی  ارجاع شدند و علارغم پراکندگی جمعیت دانش آموزی در استان اردبیل پوشش صد درصد سنجش دانش آموزان را رقم زدیم.
,
 
,
انتهای پیام/ج
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه