اخبار داغ

فرمول‌هایی طبیعی که آتش عصبانیت شما را خاموش می‌کند +چند راهکار آرامش بخش طبیعی

فرمول‌هایی طبیعی که آتش عصبانیت شما را خاموش می‌کند +چند راهکار آرامش بخش طبیعی
عصبانیت و عصبی بودن موضوعی است که بسیاری از ما آن را تجربه می کنیم اما با چند فرمول طبعی می توانید عصبانیت خود را فروکش کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عصبی شدن و عصبانیت موضوعی است که هر کسی در طول زندگی خود آن را تجربه می کند، عصبی شدن دلایل مختلفی دارد و ممکن است با علائمی چون اضطراب، استرس، تحریک پذیری و حتی بر هم خوردن ریتم و افزایش ضربان بروز کند، ما به شما 7 روش طبیعی برای فروکش کردن عصبانیت و عصبی شدن معرفی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

اسطوخدوس

,

اسطوخدوس گیاهی است که از زمان های قدیم به عنوان یک آرام بخش استفاده شده است و از آن عطر و خوشبو کننده  تهیه می‌شود تا عطر خوش این گیاه دارویی با خواص آن آرامش را به فرد هدیه دهد.

,

شما می توانید کیسه های کوچک از پارچه متخلخل تهیه کنید و آنها را با گل های اسطوخودوس پر کنید و این کیسه رازیر بالش یا آب حمام قرار دهید و استحمام یا از اسانس خوشبو کننده اسطوخودوس استفاده کنید.

,

 

,

ریحان

,

ریحان یک گیاه بسیار معطر است که اغلب در آشپزی استفاده می شود و خواص گوارشی آن شناخته شده است و اغلب برای معده درد و شکم درد مورد استفاده قرار می گیرد چرا که با ایجاد آرامش در دستگاه گوارش دردها را تسکین می بخشد  و جالب است بدانید که بسیاری از معده دردها ناشی از اضطراب و استرس و عصبی شدن است  و شما می توانید این سبزی خوردن را به سالاد و غذای خود اضافه کنید.

,

 

,

برگاموت یا ترنج

,

اسانس برگاموت، ترنج یا بالنگ در ادکلن‌ها و عطر استفاده می شود و به دلیل انتقال احساسات شادی و نشاط می تواند عصبانیت و خشم را فرو نشاند، اگر عطر ترنج را دوست دارید، می توانید روزانه آن را به عنوان عطر یا از خوش بو کننده هوا ترنج استفاده کنید.

,

مرزنجوش یا پونه کوهی در پزشکی باستان، به عنوان یک دارو و همچنین به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی استفاده می شود.

,

امروزه پونه در بسیاری از کشورها به دلیل طعم فوق العاده ای که به غذا می بخشد در غذاها مصرف می شود.

,

چای پونه کوهی یک راه حل عالی برای آرامش، فروکش کردن عصبانیت، اضطراب یا استرس مفید است.

,

شما می توانید آن را با روغن اسطوخودوس ترکیب کنید تا اثرات آرامش بخش آن افزایش یابد.

,

 

,

بابونه

,

چای بابونه همیشه یک گزینه خوب برای چشیدن احساس آرامش است اگر زود از کوره در می روید و عصبانی می شوید، این چای گیاهی بسیار آرام بخش بهترین فرمول برای شماست و در عین حال به کاهش درد کمک می کند.

,

شما همچنین می توانید اسانس بابونه را به عنوان خوشبو کننده هوا استفاده کنید، همچنین می توانید روغن بابونه را با روغن نارگیل، بادام، زیتون و کنجد مخلوط  و برای ماساژ استفاده کنید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه