اخبار داغ

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

منطق مقاومت از مبانی جمهوری اسلامی است/ مقاومت در برابر استکبار جهانی،راهبرد امروز نظام

منطق مقاومت از مبانی جمهوری اسلامی است/ مقاومت در برابر استکبار جهانی،راهبرد امروز نظام
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: منطق مقاومت امروز در کلام مقام معظم رهبری بیان شد اما این موضوع از مبانی جمهوری اسلامی محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر،در واقع راهبردی است که باید در حوزه تبیین این منطق عمل کرده و به عنوان گفتمان در جامعه ساری و جاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه راهبرد و ضرورت امروز جمهوری اسلامی مقاومت در برابر استکبار جهانی است که باید در جامعه تببین شود، افزود: ما باید از مقاومت تعریف درست داشته و ادبیات آن را در فضای جامعه ساری و جاری کنیم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است تریبون داران،اهل قلم، سخنرانان،نویسندگان، شعرا و هنرمندان در راستای تبیین منطق در مقاومت از زوایه دید خود به مخاطبان تلاش کنند تا به عنوان فرهنگ در جامعه تبیین می شود.

,

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: دولتمردان به عنوان کسانی که پشت سر رهبری حرکت می کنند در حوزه تبیین،اشاعه و ترویج این موضوع نقش موثری دارند.

,

مرادی با اشاره به اینکه منطق مقاومت امروز در کلام مقام معظم رهبری بیان شد اما این موضوع از مبانی جمهوری اسلامی محسوب می شود، افزود: از ابتدای پیروزی، انقلاب اسلامی همواره در مقابله با بدخواهان و استکبار بوده است.

,

وی با بیان اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز با منطق مقاومت پیروز شدیم، ادامه داد: در همه عرصه های پیش روی نظام با این منطق پیش رفته ایم.

,

این مسئول بیان داشت: وقتی این موضوع امروز در کلام مقام معظم رهبری بیان می شود در واقع ضرورت و همه گیر شدن آن بیشتر احساس می شود.

,

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت اشاعه منطق مقاومت  در سطوح مختلف تاکید کرد و گفت: همگان نقش اساسی در این زمینه دارند و باید هرکس به وظیفه خود عمل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه