اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

گفتمان مقاومت همواره پیروز است/ هزینه مقاومت کمتر از سازش و تسلیم است

گفتمان مقاومت همواره پیروز است/ هزینه مقاومت کمتر از سازش و تسلیم است
امام جمعه چهاربرج گفت: هزینه مقاومت کمتر از سازش و تسلیم بوده و پیروزی نهایی نیز با مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: اگر به طول تاریخ اسلام نگاه کنیم، هر جا مقاومت بوده، پیروزی نیز بوده که واقعه کربلا یکی از نمونه های آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه سازش همیشه هزینه بردار است، افزود: در طول تاریخ کسانی که سازش کرده اند، همیشه هزینه داده و ممکن است دین، دنیا و یا ایمان خود را از دست داده باشند که اگر چنین مواردی لیست شوند، شاید چند روز طول بکشد تا همه آنها را ذکر کنیم.

,

امام جمعه چهاربرج، با بیان اینکه هزینه مقاومت قطعا کمتر از تسلیم است، گفت: هزینه مقاومت کمتر از سازش و تسلیم بوده و پیروزی نهایی نیز با مقاومت است.

,

وی، با اشاره به اینکه موضوع مقاومت، ریشه قرآنی دارد، تصریح کرد: مقاومت موضوع جدیدی نیست بلکه ریشه قرآنی داشته و شاهرگ اسلام بوده و حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۲ آن را مطرح کردند.

,

حجت الاسلام آذرپندار، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی که محور مقاومت در دنیا است، کجا قرار دارد و کشورهایی مانند مصر و اردن و… که سازش کردند؟

,

وی، گفت: در صورتی که مقاومت کنیم، قطعا امدادهای غیبی نیز شامل حال ما می شود، کما اینکه در قضیه طبس و هشت سال دفاع مقدس و… امدادهای غیبی و نصرت الهی شامل حال ما شد و دشمن با آن همه هیمنه خود شکست خورد و امروز نیز شکست می خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه