اخبار داغ

عضو فراکسیون امید مجلس:

میانجی‌گری ژاپن راه به‌جایی نمی‎برد/اعتمادی به دولت آمریکا برای مذاکره مجدد وجود ندارد

میانجی‌گری ژاپن راه به‌جایی نمی‎برد/اعتمادی به دولت آمریکا برای مذاکره مجدد وجود ندارد
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: میانجی‌گری ژاپن با سیاستی که آمریکا دنبال می‌کند راه به‌جایی نخواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابراهیمی عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛  با بیان اینکه حضور نخست وزیر ژاپن در ایران دستاوردی به همراه نخواهد داشت، گفت: کشور ژاپن منافع زیادی در حوزه خلیج فارس دارد و تصور می شود در این سفر به دنبال حفظ منافع خود باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آبه حامل پیام مثلث فشار است

, آبه حامل پیام مثلث فشار است, آبه حامل پیام مثلث فشار است,

ابراهیمی اظهار کرد: از طرف دیگر با توجه به رایزنی های اخیر نخست‌وزیر این کشور با مقامات رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی گمان می‌رود وی در این سفر بیشتر حامل پیام مثلث فشار باشد تا پیدا کردن راه‌حلی برای مشکلات.

,

میانجی‌گری ژاپن راه به‌جایی نخواهد برد

, میانجی‌گری ژاپن راه به‌جایی نخواهد برد, میانجی‌گری ژاپن راه به‌جایی نخواهد برد,

وی، به گفت‌وگوی تلفنی اخیر نخست‌وزیر ژاپن با همتای اسرائیلی خود اشاره کرد و گفت: آبه مذاکراتی با عربستان و اسرائیل داشته که نشان می‌دهد مثلث فشار بر ایران با ژاپن هماهنگ است و به اعتقاد من میانجی‌گری ژاپن با سیاستی که آمریکا دنبال می کند راه به جایی نخواهد برد.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: ژاپن در گذشته و پس از اجرای برجام یکی از شرکای تجاری خوب ما بود ولی حالا کاملاً با سیاست‌های تحریمی امریکا همراه است و به نظر من در سفر به تهران به دنبال تأمین منافع خود و آمریکا است.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: اگر این سفر باعث بازگشت آمریکا به برجام بشود می‌توان آن را دستاورد دانست ولی زمانی که آمریکا به برجام بازنگردد اعتمادی به این دولت برای مذاکره مجدد وجود ندارد چراکه آمریکا همواره به دنبال زیاده‌خواهی خود است.

,

تحریم‌های جدید پتروشیمی نشان‌دهنده عدم‌تغییر سیاست آمریکاست

, تحریم‌های جدید پتروشیمی نشان‌دهنده عدم‌تغییر سیاست آمریکاست, تحریم‌های جدید پتروشیمی نشان‌دهنده عدم‌تغییر سیاست آمریکاست,

ابراهیمی با اشاره به سیاست فشار حداکثری آمریکا، تصریح کرد: باوجود برخی اظهارنظرهای سطحی، آنچه در عمل شاهد هستیم همان راهبرد گذشته است و تحریم‌های جدید پتروشیمی و صادرات غیرنفتی توسط آمریکا نشان از دست برنداشتن این دولت از سیاست‌های خود است.

,

ابراهیمی تأکید کرد: آمریکایی‌ها مدعی هستند ما برای مذاکره آماده‌ایم ولی عملکرد آن‌ها چیز دیگری نشان می‌دهد و در این شرایط به‌هیچ‌عنوان موضوع مذاکره با آمریکا برای ما راهگشا نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه