اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش مطرح کرد

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در تفرش/تهیه ۵ جهیزیه برای نوعروسان مناطق سیل‌زده

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در تفرش/تهیه ۵ جهیزیه برای نوعروسان مناطق سیل‌زده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در تفرش خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، هر مسجد شهرستان یک‌منزل مسکونی احداث می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با دیار آفتاب؛ از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، هر مسجد شهرستان یک‌منزل مسکونی احداث می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

صادقی اظهار کرد: در قالب این طرح که با محوریت مساجد اجرایی می‌شود، مردم در بازسازی و نوسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان مشارکت می‌کنند. سامانه‌ای برای این کار تعریف و در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان فعال می‌شود.

,

وی بابیان این مطلب که ۴۱۹ منزل در شهرستان تفرش شناسایی‌شده‌اند که با وقوع سیل در فروردین‌ماه آسیب‌دیده‌اند، افزود: بخشی از هزینه‌ها جهت احداث با تسهیلات و مابقی هزینه‌ها توسط مساجد و خیرین تأمین می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش از آمادگی گروه‌های جهادی تفرش جهت فعالیت در مناطق سیل‌زده خبر داد و ادامه داد: گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج تفرش آمادگی لازم جهت احداث منازل در مناطق روستایی سیل‌زده تفرش را دارند و از ابتدای تیرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

,

صادقی با اشاره به شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین بیان کرد: خیرین و نوعدوستان جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند کمکهای خود را به هیئت امنا مساجد محل خود اهدا کنند.

,

وی با اشاره به نیازمندی‌ها جهت احداث منازل عنوان کرد: خیرین و نوعدوستان همچنین می‌توانند مصالح ساختمانی نظیر سیمان، گچ، خاک، سرامیک، شیرآلات، تأسیسات آب و برق، آجر و.... را جهت احداث این منازل اهدا کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به تهیه ۵ جهیزیه برای نوعروسان مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری کمیته امداد تفرش انجام می‌شود و خیرین می‌توانند اقلام اهدایی خود را به‌منظور تهیه جهیزیه به بسیج سازندگی ناحیه تفرش و یا حوزه‌های مقاومت بسیج تفرش اهدا کنند.

,

صادقی، فرش، یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، ظروف آشپزخانه، پرده، تلویزیون و.... را ازجمله اقلام موردنیاز جهت تهیه جهیزیه برای این نوعروسان عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه