اخبار داغ

امام‌جمعه موقت میبد:

«مقاومت» هنوز هم تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است

«مقاومت» هنوز هم تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است
امام‌جمعه موقت میبد گفت: با توجه شرایط کنونی کشور و سخنان رهبر انقلاب در باب منطق مقاومت و هزینه تسلیم و سازش هنوز هم تنهاه راه برون رفت از این مشکلات مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در مصاحبه با یزدرسا، با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانی که با امام راحل و شخصیت آن بزرگوار آشنایی دارند می‌دانند که یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی روحیه استقامت و منطق مقاومت حضرت روح‌الله بود که علی‌رغم شکنجه‌ها و آزاری که ایشان ویارانشان دیدند در برابر همه این مسائل صبر کردند و اگر این صبر و مقاومت نبود هرگز انقلاب به نتیجه نمی‌رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
امام‌ جمعه موقت میبد ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب هم این منطق مقاومت بود که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را یکی‌یکی خنثی کرد و اگر نبود مقاومت امام راحل و روحیه پایداری که از ایشان به جامعه منتقل می‌شد در دوران دفاع مقدس و باوجود تحریم‌های ناجوانمردانه و همه‌جانبه در آن ایام، فتح و ظفری نصیب انقلاب نمی‌شد.
,
 
,
وی با اشاره به این مطلب که کلیدواژه پیروزی در انقلاب اسلامی منطق مقاومت است اظهار داشت: تجربه نشان داده در طول این چهل سال هرکجا مقاومت را سرلوحه خود قرار داده‌ایم به نصرت و پیروزی  رسیدیم و هرکجا نسبت به این امر خطیر بی‌توجهی نشان دادیم متضرر شدیم.
,
 
,
حسنی با تأکید براین نکته که پس از امام (ره)، رهبر معظم انقلاب نیز راه و روش امام را ادامه داده‌اند ابراز داشت: اگر امروز هسته‌های مقاومت در منطقه شکل‌گرفته و استکبار و اسرائیل جنایتکار را در کشورهای عراق و سوریه و لبنان خوار و زبون ساخته به‌واسطه عمل به منطق مقاومت است منطقی که آزمون خود را پس داده و همواره حرکت بر اساس این منطق، پیروزی را برای ملت‌های مسلمان و به‌ویژه ملت بزرگ ایران رقم‌زده است.
,
 
,
امام‌ جمعه موقت میبد راه‌حل برون‌رفت از مشکلات کنونی کشوررا تأسی به منطق مقاومت دانست و گفت: امروز در جامعه ما دو دیدگاه وجود دارد یک دیدگاه سازش و تسلیم و دیگری دیدگاه مقاومت و پایداری که منطق دوم برگرفته از آیات و روایات دینی و قرآنی بوده و همواره به مسلمانان مقاومت در برابر استکبار تأکید شده است.
,
 
,
وی در پایان تصریح کرد: همان‌گونه که گفتم تجربه نشان داده که مقاومت همواره با خود فتح و ظفر همراه داشته و تسلیم شکست را رقم‌زده است بنابراین ملت ایران همچون گذشته مقاومت را در رأس برنامه‌های خود قرار خواهد داد و ماحصل این مقاومت آینده درخشانی را برای ملت و کشور رقم خواهد زد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه