اخبار داغ

انتخابات شورایاری‌ها ۳۱ خرداد برگزار می‌شود

انتخابات شورایاری‌ها ۳۱ خرداد برگزار می‌شود
رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته انتخابات شورایاری‌های محلات، ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته اعضای شورای شهر تهران به اصلاح اساسنامه انتخابات شورایاری‌ها پرداختند و در نهایت پس از تصویب آن در صحن شورای شهر تهران، برای تایید به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: بر همین اساس هیئت تطبیق فرمانداری 15 روز فرصت دارد به نامه شورای شهر تهران پاسخ دهد و  اگر تا 24 خرداد پاسخی نگرفتیم به معنای قبول کردن اساسنامه توسط هیئت تطبیق فرمانداری تهران است.
,
 
,
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته بزودی  آیین نامه اجرایی انتخابات شورایاری‌ها نیز در دستور بررسی شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت تا در نهایت  زمینه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها فراهم شود.
,
 
,
هاشمی در ارتباط با زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیز تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده، انتخابات شورایاری‌ها تا پایان خرداد برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی درباره فرایند ثبت‌نام کاندیداها نیز گفت: در این بخش نیز بزودی ستاد شورایاری‌ها اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد ضمن اینکه در ارتباط با سن و شرایط کاندیدا‌ها امسال تغییراتی در اساسنامه صورت گرفته است و بر اساس آن ثبت‌نام صورت می‌گیرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه