اخبار داغ

مدیر امور منابع آب ورامین:

اخذ سند مالکیت برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود

اخذ سند مالکیت برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود
مدیر امور منابع آب ورامین گفت: برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود در محدوده قرچک ورامین، با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران سند مالکیت صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز؛ محمد داودی مدیر امور منابع آب ورامین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی پیگیری‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان آب‌های سطحی و به‌منظور تثبیت مالکیت و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، پیش سند تک برگی ششدانگ برای بستر بازه‌ای از رودخانه جاجرود واقع در محدوده پلاک 56 اصلی رحمت آباد دشت ورامین به مساحت حدود 43 هکتار اخذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز؛, تهران نیوز,

وی گفت: بر اساس تفاهمنامه بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جلسات استانی و شهرستانی برگزار شده با دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین پیگیری‌های انجام شده توسط امور منابع آب ورامین، مقرر است در چارچوب ضوابط و مقررات جاری در خصوص اخذ سند مالکیت برای بستر رودخانه‌های واقع در حوزه عملکرد این امور اقدام شود.

,


مدیر امور منابع آب ورامین تاکید کرد: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر مجاری آب‌های سطحی اساساً با تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو "شرکت آب منطقه‌ای تهران" هرگونه سوء استفاده احتمالی برای تصرف‌های بستر و حریم منتفی خواهد شد و امور آب در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

, , ,
,

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام‌های لازم را از امور منابع آب تهران بزرگ اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه